Return of the Phoenix

De nieuwe return of the Phoenix; 1 shot extra (36 ipv 35) in verband met stabiliteit. En lijkt nog net zo heerlijk te schreeuwen!

WhatsApp Image 2023-09-15 at 18.54.02.jpg

En ook de nieuwe ROTP staat al veilig bij Wolff in de bunkers. Grote stevige cake, en volgens de leverancier identiek aan de oude vertrouwde Return :)

Lekkere foto dit!
Toch wel echt een top artikel, noteer deze wel even om te overwegen, die fluit is zo gaaf en irritant langdurig zo.

Zou deze er ook zeker graag bij willen, blijf het een top cake vinden. Eens kijken of we hem nog ergens tegen komen.

Goed dat deze weer even onder de aandacht komt, want dit is inderdaad echt een dikke fluiter. Als die voorbij komt, grote kans dat ik 'm even meepak.

Afgelopen jaarwisseling voor het eerst geschoten. In de teruggekeerde rust tegen 2 uur. Heerlijke rauwe fluiters! :thumbup:

Een klassieker is het, ik heb hem zelf niet ieder jaar, maar soms haalt mijn kameraad er nog eentje.

Hier een karton van 8 stuks besteld voor een leuke prijs. Daar ga ik een goede finale mee neerzetten! Misschien nog wat knal cakes toevoegen :D

Een echt klassiekertje dit! Dit zijn gewoon van die cakes die je minstens een keertje in de collectie moet hebben!

Ik vond deze goed presteren maar het was niet per se overweldigend. Wel leuk om in de vooravond los te stoken of per meer te schieten in een projectje.

Zou deze nog heel graag per karton, of 2 karton willen toevoegen voor de finale. Tog eens kijken of er nog ergens budget is.

Kan aan de audio liggen, maar die van mij in 2015 klinkt veel beter op beeld.
Hopelijk ligt dat aan de mics.
Neem hem waarschijnlijk weer na al die jaren

Klinkt toch gewoon helemaal top? Ben blij dat ze een manier hebben gevonden waardoor de cake nog in het assortiment blijft. Ik vind het formaat zo persoonlijk ook beter.

Vind de nieuwe 36s versie zelfs misschien wat 'viezer' en scheller. Maar ook dit kan een audiodingetje zijn.

Iig ben ik benieuwd. Heb er 3 en die gaan we 1>2 in de fik zetten.

Back
Bovenaan