Return of the Phoenix

Vond hem ook tegenvallen.
Misschien lag het aan het regen of dat het hier zo luid was kwa vuurwerk..
Maar goed het was al half 2 en het werd niet stiller, dus toen aangestoken.

Fluit was leuk maar had er wel meer van verwacht. Misschien heeft het karton i.p.v. plastic toch een beetje roet in het eten gegooid. Deze laat ik in het vervolg staan.

ik vond hem gewoon slecht, totaal niet wat ik had verwacht. alleen het laatste salvo schot klinkt ook.

zn hollenfeuer van funke maakt meer herrie.

Blijf dit toch wel een lekkere cake vinden hoor in de straat. Prijs is inderdaad wel fors geworden.
Denk dat dit de kartonnen hulzen zijn van deze cake. Die vond ik vanmorgen achter het huis ...
huls.jpg

Ik vind 't vreemd, ik heb hem namelijk als ontzettend goed ervaren. Ging hier per 7 (8e ging helaas niet af) en dat was super. Die ene heb ik later nog ontstoken en vond ik ook gewoon erg goed overkomen. Wellicht wat verschil in batches of was ik wat sneller tevreden, maar wat mij betreft gewoon nog steeds goed.

Opvallend dat het zo slecht bevallen is, op de demo kwam ie ook nog goed over. Wellicht een andere fluittoon door de aanpassing naar karton, maar wel nog een rauwe fluit.

zn hollenfeuer van funke maakt meer herrie.

Is ook een totaal ander type fluit en blijft op de grond dus dat kun je niet met elkaar vergelijken.

Kreeg filmpje van mijn zus die wat gefilmd had.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind 't vreemd, ik heb hem namelijk als ontzettend goed ervaren. Ging hier per 7 (8e ging helaas niet af) en dat was super. Die ene heb ik later nog ontstoken en vond ik ook gewoon erg goed overkomen. Wellicht wat verschil in batches of was ik wat sneller tevreden, maar wat mij betreft gewoon nog steeds goed.

dit heb je ongetwijfeld gefilmd of laten filmen... dus kom maar op

Dat valt mij ook op, lijkt inderdaad korte te fluiten dan eerder. Wil hem alsnog wel hebben voor komend jaar, gaat op de lijst.

2x geschoten met 2x 1.2" Caïro Crackling,
Blijft toch een heerlijke combi, die ik bij meerdere freaks terug zie komen.
Geprobeerd te goed te timen qua finale, net niet gelukt helaas.

2x geschoten met 2x 1.2" Caïro Crackling,
Blijft toch een heerlijke combi, die ik bij meerdere freaks terug zie komen.
Geprobeerd te goed te timen qua finale, net niet gelukt helaas.

In deze combi lijkt de ROTP wat weg te vallen, hoe was dit in real live?

Ik had het geluk dat ik nog 3 stuks van de oude versie had (Scream Machine omlabeling) en dit blijven denk ik toch de beste fluiters om in een show te gebruiken. Het zou erg jammer zijn als de nieuwe versie minder presteert.

De oude versie heb ik nooit gehad. De nieuwe afgelopen jaar wel. 1x stand alone afgestoken. Lekker rauwe fluit hoor! Wel mocht de fluit net een tikkeltje langer doorgaan, dat was wel het geval bij de oude Special #4 wat ik me van vorig jaar herinner. Maar gezien dat debacle zal de ROTP hier zeker aan populariteit winnen.

De 2e ROTP heb ik gecombineerd in een projectje met 5x de Quick Charger, waarbij de ROTP het mocht opnemen tegen 2x2 Quick Chargers achter elkaar. De ROTP had er best moeite mee om hier goed bovenuit te komen. Maar al met al een geslaagde combi!

Laatst bewerkt:
Deze heb ik in mijn 0:00 geschoten en te zien op 12:10. Gaan per 7 stuks tegelijk (8e weigerde).

Back
Bovenaan