Return of the Phoenix

Al het gezeur van je ex in een cake, zei 1 van de toeschouwers. Ik vind het een goede omschrijving van de return of the phoenix. Leuke cake, maar zo stand alone een beetje hmwa. Ik zou toch wel leuk vinden om een klein boeketje als afsluiter te hebben, maar ter ondersteuning van een project is het in meervoud natuurlijk gruwelijk. Wel tof als afwisseling om zo te schieten, publiek is erg verrast. Toch wel een dikke upgrade van die 300 shots minifluit potjes. Lekker rauwe fluit wel

Op een rustig tijdstip komt deze cake ook stand-alone prima over. Maar in een gaaf project is het ook hele goede ondersteuning van boeketten of salutes.
Hierbij mijn filmpje van jaarwisseling 2018-2019.

Net als de Secret salute een klassieker onder de vuurwerk liefhebbers. Deze veelvuldig geschoten, en ga dit rauwe geluid dit jaar toch wel missen... Prachtige box, waar je nu juist veel cakes ziet met rauwe fluit naar boeket, blijft de return toch iets unieks hebben. Toppertje en een echte aanrader als je hem nog nooit hebt gehad!

Inderdaad Pim, zoals je zegt, het blijft een uniek geluid. Veelvuldig geschoten, ook per karton, dat geeft toch wel hét rauwe tintje aan een finale hoor!

Blijft een prachtige fluitcake hoor! Een van de eerste die weer de heerlijke rauwe fluit terugbracht.
Na enkele jaren wat andere cakes, toch dit jaar deze weer besteld!

Geniaal! Hopelijk niet met boeketten, daar hebben we er al genoeg van ( ondertussen 20+ varianten? ). Dus hopelijk gewoon puur rauwe fluiters.

Met de jaarwisseling 2018-2019 heb ik deze cake ook aangeschaft. Heerlijk apparaat hoor! Doet het echt schitterend in de straat tijdens een rustig moment. Die krijs gaat echt goed hard. Herkenbaar uit duizenden!

2x geschoten met het Scream Machine label, voor mij een cake die elk jaar terug komt, heerlijk dat huil/krijs geluid.

Ook dit jaar was die weer van de partij! 3 maal tegelijk in het begin van de finale. Wat een heerlijke cakes blijven dit toch

Back
Bovenaan