Return of the Phoenix

Weet iemand weer deze te koop is in de buurt van Amsterdam?

Ben al een tijdje aan het zoeken, maar kan hem nergens vinden.

Blijft een topper dit. Goeie krijs met mooi tempo voor prima prijs. Houden zo, blijvertje in de collectie.

Deze cake lijkt toch veel minder populair als 3 á 4 jaar geleden, toen iedereen wel meerdere ROTP cakes in z'n collectie had. Zijn nu echt de compounds die aan worden geschaft.

Blijft inderdaad een top cake, hier in de show te zien samen met de Hyperblitz ( Zena ) en sunbeam 4 (Evo). eerst per 2, daarna per 4.:cool:

vanaf 11:42 te zien.

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze cake heb ik per 6 in mijn finale geschoten. Blijft een absolute musthave. Althans mijn vrouw vraagt altijd of ik die gil dingen weer heb gekocht die op spermacellen lijken...

Ik had er ook 2, i.p.v. spermacellen werd gevraagd of daar alle pijn van je exen in gestopt zat. Vond ik ook wel een goeie :)

Toen de special 4 kwam was de opmerking; en hier zit alle pijn van schoonmoeders erbij.. Achja, de gevolgen van drank hé.

Zijn deze eruit? Staan niet meer op de site...

Is her en der nog wel te krijgen , maar ik krijg wel het idee dat het uitloop wordt.

Ik vind het een topproduct. Ik lees het en der dat mensen de fluit niet zo goed meer vinden afgelopen 2 jaar. Ik had afgelopen jaar een karton batch 2018 in de finale verwerkt. Prima fluit als je het mij vraagt
Te zien vanaf 1:38

Voor dit jaar 2020-2021 tot nu ook weer 2 besteld, maar dat komen er nog wel een paar bij

Back
Bovenaan