Bizzle
VWC lid
ik zou bijna denken dat je mij hebt gefilmd
Haha wie weet, heb dan aardig wat staan filmen van jou

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ik zou bijna denken dat je mij hebt gefilmd
Ik krijg in beeld "video is niet beschikbaar"
Ik heb nergens last van. Misschien dat iemand in dit topic even kan kijken of het lukt?![]()
Dat ligt dan echt aan jou, want niemand kan die film zien (behalve jij).
Ik vermoed dat je de video op "privé" hebt staan. Dan kan niemand de video zien, behalve de eigenaar van de video. Zet de instelling op "openbaar", en iedereen kan de reeds embedded video hier zien.
Hèhè, eindelijk na 3 dagen heb ik jouw filmpje kunnen bekijken.Inderdaad zeg Darksoul, het was me niet eens opgevallen. Was ook onbewust ''aangeklikt''. Heb het inmiddels aangepast. Sorry voor het ongemak!
Hier hadden we de Red Maroon ook per 2 geschoten. Ergens kort na twaalven, maar wat een heerlijk geweld gaf dat zeg! Je krijgt wel gelijk de aandacht in de straat zo. Vorig jaar had ik er ook al 1, toen was ik nog wat sceptisch na de hype, maar dat is nu meer dan goed gemaakt. Dikke spreiding, bloedrode sterren en lekker tempo maken hem tot een echte aanrader. De film van koning zal hier vast nog wel eens geplaatst worden.![]()