Red Maroon [Uitloop 2019]

Ik heb nergens last van. Misschien dat iemand in dit topic even kan kijken of het lukt? :thumbsup:

Dat ligt dan echt aan jou, want niemand kan die film zien (behalve jij).
Ik vermoed dat je de video op "privé" hebt staan. Dan kan niemand de video zien, behalve de eigenaar van de video. Zet de instelling op "openbaar", en iedereen kan de reeds embedded video hier zien.

Dat ligt dan echt aan jou, want niemand kan die film zien (behalve jij).
Ik vermoed dat je de video op "privé" hebt staan. Dan kan niemand de video zien, behalve de eigenaar van de video. Zet de instelling op "openbaar", en iedereen kan de reeds embedded video hier zien.

Inderdaad zeg Darksoul, het was me niet eens opgevallen. Was ook onbewust ''aangeklikt''. Heb het inmiddels aangepast. Sorry voor het ongemak!

Bij deze ook even mijn straatfilmpje. Ik heb de Red Maroon afgelopen O&N ook gehad, leuke compound !! Zeker voor herhaling vatbaar.

Bekijk mijn filmpje op mijn kanaal. Like en abonneer voor de support, zou ik enorm waarderen.
Veel plezier.

Hier hadden we de Red Maroon ook per 2 geschoten. Ergens kort na twaalven, maar wat een heerlijk geweld gaf dat zeg! Je krijgt wel gelijk de aandacht in de straat zo. Vorig jaar had ik er ook al 1, toen was ik nog wat sceptisch na de hype, maar dat is nu meer dan goed gemaakt. Dikke spreiding, bloedrode sterren en lekker tempo maken hem tot een echte aanrader. De film van koning zal hier vast nog wel eens geplaatst worden. :D

In de vooravond overigens ook nog gewoon stand-alone geschoten. En dat blijft natuurlijk ook gewoon heel erg genieten. :)

Vorig jaar tevreden, per 2, dit jaar nog meer tevreden, weer per 2.
Echt een dikke bak, alles rood, fantastische kleur rood ook, echt eentje die voor dit jaar weer op de lijst staat!

Staat bij mij op nummer 1 om aan te schaffen dit jaar, bovenstaande films bevestigen het weer. War een ontzettend gave box is dit zeg.

Echt een indrukwekkende box zo op die filmpjes tezien, ideaal om te schieten voor een transbomber! Deze komt er wel denk.

Blijft gaaf om hem zo op film per 2 te zien. Zelf ook 2x geschoten en was erg onder de indruk. Staat voor komend jaar weer op de lijst, maar dan per 4.

Hier hadden we de Red Maroon ook per 2 geschoten. Ergens kort na twaalven, maar wat een heerlijk geweld gaf dat zeg! Je krijgt wel gelijk de aandacht in de straat zo. Vorig jaar had ik er ook al 1, toen was ik nog wat sceptisch na de hype, maar dat is nu meer dan goed gemaakt. Dikke spreiding, bloedrode sterren en lekker tempo maken hem tot een echte aanrader. De film van koning zal hier vast nog wel eens geplaatst worden. :D

Uiteraard! Zeer gave bak, de straat kleurde mooi rood!

Back
Bovenaan