Red Maroon [Uitloop 2019]

Het is echt een prima actie voor de gewone consument die nu pas gaat bestellen. Voor de freak is het niet echt interessant, ik zag ook al dat sommige producten zelfs in prijs omhoog zijn gegaan. Zoals de Redneck Revolt, van €19,99 naar €24,50. Het wordt zo een beetje een sigaar uit eigen doos actie, voor de freaks dan.

Ik dacht ook... pak hem nog even mee. maar dan moet je inderdaad eerst voor 100 euro aan andere artikelen kopen. maar die heb ik wel genoeg zo langzamerhand :p jammer, voor dit geld had ik hem er wel bij willen hebben.:cry:

Deze presteerde goed op de demo van de Mooij gisteren, maar ik blijf 100 euro te duur vinden voor 4x (bijna) dezelfde cake.

Ik vind hem zo op film weer goed overkomen hoor. Ben blij dat ie dit jaar ook hier in de straat staat.

Ik heb deze gisteren ook bij Mooij Rijnsburg gefilmd.
Ik werd er niet warm van. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik deze box live zag. Oké, het is heel helder rood. Maar dat is ook het enige pluspunt. Eentonig, boeketten niet extreem groot, slecht gevuld. Ik zou er geen 100 euro voor betalen. Maar menig freak zal deze voor 55 - 70 euro hebben aangeschaft, waarvoor ie dan wel weer leuk is.

Ik heb deze gisteren ook bij Mooij Rijnsburg gefilmd.
Ik werd er niet warm van. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik deze box live zag. Oké, het is heel helder rood. Maar dat is ook het enige pluspunt. Eentonig, boeketten niet extreem groot, slecht gevuld. Ik zou er geen 100 euro voor betalen. Maar menig freak zal deze voor 55 - 70 euro hebben aangeschaft, waarvoor ie dan wel weer leuk is.

Heb jij en helikopter? Want je was ook bij Fuego :biertje:

Wat DarkSoul zegt.. Ik zag de Red Maroon gisteren ook voor het eerst live en vond het intense rood heel mooi, maar 100 euro voor deze doos, ik weet het nog niet, ik kijk nog even verder..

Haha! :D Nee, gewoon met de auto. Maar ik ging bij Mooij weg om 19:25 uur, nog voordat de demo klaar was, om zo op tijd te zijn bij Aalsmeer.

Zat er ook aan te denken, maar besloten gewoon relaxed naar Fuego te gaan. En als beloning ook nog een mooi setje bolpijlen gewonnen :handsup:

Dit was echt genieten per 2! Flink tempo, mooie tails, harde burst, grote spreiding en lange hangtime van het rood.

Ja positief verrast over deze. Vorig jaar gezien toen was het niet heel bijzonder in de straat. Een soort van vervuilde rode sterren. Dit jaar lange brandtijd behoorlijk goede spreiding. Ja een aanrader!!

Ik had de 2018 versie, al doorgelond. Prachtig, goed tempo, bloedrood, mooie spreiding

Wat een prachtbox. Beetje op de gok gekocht na de wisselende reacties. Maar wat een geweldenaar zeg, geweldig mooi rood, een heerlijk tempo, erg mooie tails en de effecten war erg groot. dikke topper.

Back
Bovenaan