Calim3ro
VWC lid
Helaas is de Red Maroon actie niet in combi met andere acties, dus ik vrees dat je gewoon €199 betaald.
Dat klopt inderdaad. Je moet dan wel de Espada Palm Box als losse box pakken en niet de combi-deal met de gratis cake erbij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Helaas is de Red Maroon actie niet in combi met andere acties, dus ik vrees dat je gewoon €199 betaald.
Het is echt een prima actie voor de gewone consument die nu pas gaat bestellen. Voor de freak is het niet echt interessant, ik zag ook al dat sommige producten zelfs in prijs omhoog zijn gegaan. Zoals de Redneck Revolt, van €19,99 naar €24,50. Het wordt zo een beetje een sigaar uit eigen doos actie, voor de freaks dan.
jammer, voor dit geld had ik hem er wel bij willen hebben.
Ik dacht ook... pak hem nog even mee. maar dan moet je inderdaad eerst voor 100 euro aan andere artikelen kopen. maar die heb ik wel genoeg zo langzamerhandjammer, voor dit geld had ik hem er wel bij willen hebben.
![]()

Ik heb deze gisteren ook bij Mooij Rijnsburg gefilmd.
Ik werd er niet warm van. Dit was eigenlijk de eerste keer dat ik deze box live zag. Oké, het is heel helder rood. Maar dat is ook het enige pluspunt. Eentonig, boeketten niet extreem groot, slecht gevuld. Ik zou er geen 100 euro voor betalen. Maar menig freak zal deze voor 55 - 70 euro hebben aangeschaft, waarvoor ie dan wel weer leuk is.

Heb jij en helikopter? Want je was ook bij Fuego![]()
Nee, gewoon met de auto. Maar ik ging bij Mooij weg om 19:25 uur, nog voordat de demo klaar was, om zo op tijd te zijn bij Aalsmeer.Haha!Nee, gewoon met de auto. Maar ik ging bij Mooij weg om 19:25 uur, nog voordat de demo klaar was, om zo op tijd te zijn bij Aalsmeer.