Red Maroon [Uitloop 2019]

Aangezien dit een uitloop-product betreft, kan dat ook gewoon in dit topic vermeld worden waar de Red Maroon nog te krijgen is, zodat meer liefhebbers die er nog een zoeken hiervan kunnen profiteren. :wink:

Dit betekent overigens niet dat dit een reclame-topic moet worden.

Afgelopen jaarwisseling heb ik dankzij mijn stookmaat ook twee stuks Red Maroon aan het werk gezien :) Hele fraaie bak! Zo per twee nog indrukwekkender. Pompt in een genadeloos tempo door en de hele straat licht er rood van op!

Afgelopen jaarwisseling heb ik dankzij mijn stookmaat ook twee stuks Red Maroon aan het werk gezien :) Hele fraaie bak! Zo per twee nog indrukwekkender. Pompt in een genadeloos tempo door en de hele straat licht er rood van op!

Zo te zien een paar bombettes van een andere bak in terechtgekomen. Rond 0:27 zie je fijn goud ipv rood. Wel echt dikke bakken, helaas nooit gehad...

Heel fraai zo op film hoor, blij dat ik er nog een aantal heb voor komende jaarwisseling. Prachtige kleur rood zo!

Dit is echt een bizarre bak. Niet normaal zo'n klein doosje en zo'n mooie prijs. Oprecht jammer dat deze er uit gaat.

Grappig, deze heb ik de 31e rond 18.45 gezien vanaf de snelweg a12 tussen Duiven en Ede. Viel heel erg op door het fel rode effect.

Leuk om toch nog wat films van deze topper te zien. Hij blijft gaaf met dat felle rood, moeilijk om realistisch vast te leggen op camera, maar die spreiding en die rode gloed tonen echt wel hoe indrukwekkend dit de lucht kleurt.
Mocht je hem nog eens tegenkomen, niet twijfelen en meenemen dat ding, past er altijd bij, lekker compact. :wink:

Hier afgelopen jaarwisseling ook nog geschoten per 2, was wederom en dik feest. Wat blijft dit een enorme topper en wat is het zonde dat hij uit het assortiment is zeg. Echt een klasbak dit.

Presteerde afgelopen jaarwisseling weer erg goed inderdaad per 2. Blijft zonde dat deze het assortiment van Mania heeft verlaten, hele gave rammer!

Back
Bovenaan