Red Maroon [Uitloop 2019]

TIP! TIP!

Mocht iemand de Red Maroon willen aanschaffen, maar deze niet meer kunnen vinden. Overweeg dan eens het Lesli RedWire alternatief: de Red Wire Autograph Box. Bloed- en bloedrood! De hele straat zal er rood van oplichten!

Is de Red Maroon altijd al compound geweest? En iemand daar dan ervaring mee? Ik heb nog nooit compounds gehad, alleen zelf doorlonten. Gaat compound normaliter gewoon snel achter elkaar door? Of toch beter lospeuteren en zelf knuppen?

Dit jaar deze bak maar weer eens aan mijn verzameling toe gevoegd .
Ik blijf hem erg mooi vinden . Deze bak is naar mijn idee 1 van de weinige cakes met
goeie volle peonys

Dit jaar deze bak maar weer eens aan mijn verzameling toe gevoegd .
Ik blijf hem erg mooi vinden . Deze bak is naar mijn idee 1 van de weinige cakes met
goeie volle peonys

Het zijn vooral goed gevulde salvos. Ik denk dat deze schot voor schot erg tegen zou vallen. Maargoed, het zijn salvos, dus prima bak!

Ik heb hem nog mooi een aantal maal op de kop kunnen tikken, wordt weer helemaal top.

Het zijn vooral goed gevulde salvos. Ik denk dat deze schot voor schot erg tegen zou vallen. Maargoed, het zijn salvos, dus prima bak!

Kunnen jullie een rode, groen en gele, blauw en een zilvere variant op deze ontwikkelen? :handsup::handsup:

Hier ook binnen en ook direct voor volgend Jaar. Wat heb ik hier van genoten afgelopen jaarwisseling zeg. Deze gaat rustig in de vooravond de lucht in en maximaal genieten.

Bij de 18;00 show gedaan, echt fantastisch mooi rood! Gelukkig zijn/komen er genoeg vervangers voor dit soort prachtige rode compound boxen.

Ik had deze ook in de straat staan, maar vond hem eigenlijk tegenvallen. Misschien had ik te hoge verwachtingen, was het vuurwerk wat ik er voor had afgestoken gewoon retegoed
of was het de mist die hem niet perfect deed overkomen, maar ik vond de boeketten niet heel groots, waar ik dat op film wel vond. Wat mij ook opviel was dat deze niet heel consistent was. De tweede cake had grotere boeketten dan de andere 3.

Dit was echt een topper bij mij. 2 boxen verdeeld over 4 punten. De hele straat in een rode gloed! Echt prachtig en kwam perfect goed over! Hoop inderdaad iets soortgelijks te vinden aankomend jaar want dit was echt prachtig!

Snap niet dat deze box uitloop is, beleef elk jaar heel veel plezier aan deze box.

Hier geschoten in de Finale in W shape met een Angry Red hornet van Rubro in het midden.

Snap niet dat deze box uitloop is, beleef elk jaar heel veel plezier aan deze box.

Tja, goed verkocht aan vuurwerkliefhebbers maar het grote publiek liet 'm links liggen. Hierdoor werden er maar relatief kleine aantallen van verkocht.

Tja, goed verkocht aan vuurwerkliefhebbers maar het grote publiek liet 'm links liggen. Hierdoor werden er maar relatief kleine aantallen van verkocht.

Precies dit inderdaad. Blijf het ook zonde vinden, maar wel begrijpelijk en denk dat Vuurwerkmania met de opvolger Neon Maroon een prima vervanger heeft die ook aan kan slaan bij het grote publiek.

En wil je toch alleen maar rood. Volgens mij is er wel een prima vervanger, echter niet van Vuurwerkmania.

Ook ik zal deze topper komende jaarwisseling nog kunnen schieten. Blijft een absolute topper voor mij, heel gaaf effect met dat rood en de titanium cloud. Ben benieuwd hoe 'ie presteert in een combi met de transbomber!

Ik ben nog (dringend) op zoek naar een Red Marroon. Heb de aankoop van dit mooie bakje een tijdje uitgesteld, maar het lijkt een beetje nu of nooit te worden. Mocht iemand nog een interessante freakaanbieding weten in het westen, midden, oosten van het land, please let me know (eventueel per PM).

Edit: binnen een paar minuten al 2 reacties in mijn inbox. Wat een service. Bedankt mannen!

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan