Red Ghosts

Bij mij ging hij goed, heb m alleen gecombineerd als w shape met links en rechts een big19, hierdoor was alleen helaas door de chaos het red ghost effect niet echt te zien haha. maarrrr was wel een leuke chaos :D

Leuke cake mits je hem voor een zachte prijs kunt kopen, adviesprijs vind echt te hoog, verwacht dan een betere kwaliteit dan dit.
Hierboven al gezegd, maar ook bij mij is er eentje omgevallen, zo per 2 aan elkaar was stabiel genoeg, maar als losse cake gewoon gevaarlijk.

Bij mij shoot deze op het juiste tempo. gecombineerd met de Return of the Phoenix. Ik had 4x (2x2) Return of the phoenix (+- 40sec per cake) + 4x1 red ghost (+- 20 sec per cake). Ze eindigde beide nagenoeg op hetzelfde tijdstip. Super dit gewoon, 80 seconden dit spectakel:

Leuke cakes maar ik vind het jammer dat het effect zo snel ontbrand. We hebben deze geschoten in een project waarna de Color Plum Coco van Cafferata volgde en dan is het verschil goed te zien. Bij de cake van Cafferta zie je het ghost effect totaal niet totdat het ontbrand, zoals het hoort eigenlijk.

Leuke cakes maar ik vind het jammer dat het effect zo snel ontbrand. We hebben deze geschoten in een project waarna de Color Plum Coco van Cafferata volgde en dan is het verschil goed te zien. Bij de cake van Cafferta zie je het ghost effect totaal niet totdat het ontbrand, zoals het hoort eigenlijk.

Snap precies wat je bedoeld dat kon je ook duidelijk zien in vergelijking met tanz der vampire.De red ghost ontbrand het effect een stuk sneller terwijl je bij de tanz der vampire eerst de burstknal hebt en dan een kleine pauze voordat het effect ontbrand.

Hier sluit ik mij bij aan, je ziet inderdaad al een beetje goud voordat het rode ghost effect begint. Een zwarte hemel gevold door een oplichtende hemel zou hem perfect maken.

Had me enorm verheugd op een projectje met 6 stuks van deze cake als finale maar helaas niet geleverd gekregen. Was een leuke finale geweest met dat hoge tempo...
Maar eens kijken of het dit jaar wel gaat lukken.

wees maar blij. ellendig ding. viel gewoon om en dikke chaos in de straat joh. en dan stemmen mensen er gewoon op ook nog, je kunt hier lezen hoe gevaarlijk dit ding is volgens anderen...

Ik heb 2 redghost gecombineerd met een white red rebel.
Helaas niet gefilmd maar het was een mooie combi.
Ik vond echter ook dat het redghost effect wel iets later op mocht komen.

Waarom zet jij de cake niet vast dan?

Ik had hem wel vast gezet in zo'n vuurwerkklem:
352.1447677475[1].png

Is met alle cakes (zelfs nog veel lichtere kleine cakes) goed gegaan, behalve met deze. Hij vloog er gewoon uit na iets van 10 schoten en schoot de hele straat door, en stond uiteindelijk aan het einde 1,5 naast de klem weer rechtop. Ik had de 2016 versie, ik vermoed dat er bij deze cake misschien meer kracht achter de schoten zit als andere cakes, ik zou anders niet weten waarom het bij deze alleen fout ging.

Super mooi! per 2 geschoten in mijn gender reveal ''showtje''
Ze beginnen na 10 seconden.

Groeten Romano:bye:

wees maar blij. ellendig ding. viel gewoon om en dikke chaos in de straat joh. en dan stemmen mensen er gewoon op ook nog, je kunt hier lezen hoe gevaarlijk dit ding is volgens anderen...

Persoonlijk maak ik voor het schieten altijd met wat tegels een afsteekplek met ervoor twee stapels van ieder 5 tegels hoog. Dan kan het publiek nooit geraakt worden, omdat de cake niet richting het publiek kan omvallen.

Deze moet je blijkbaar wel echt vastzetten ja, opvallend veel ervaringen hier met omvallen dus.
Benieuwd hoe de overige cakes van de huidige producties aangepast kunnen worden om dit volgend jaar te voorkomen.

Deze moet je blijkbaar wel echt vastzetten ja, opvallend veel ervaringen hier met omvallen dus.
Benieuwd hoe de overige cakes van de huidige producties aangepast kunnen worden om dit volgend jaar te voorkomen.

Wij hadden al aangegeven dat er voetjes onder geplaatst diende te worden.
Dit is dus niet gedaan in China.
We hebben verschillende opties.

Alsnog een voetje bij nieuwe productie.
Vervangen door groter exemplaar.....meerprijs!
Evt meerdere kleine cakes als compound....meerprijs.

We zullen later wel zien wat de beste optie is.

Gr
Evolution Fireworks

Wij hadden al aangegeven dat er voetjes onder geplaatst diende te worden.
Dit is dus niet gedaan in China.
We hebben verschillende opties.

Alsnog een voetje bij nieuwe productie.
Vervangen door groter exemplaar.....meerprijs!
Evt meerdere kleine cakes als compound....meerprijs.

We zullen later wel zien wat de beste optie is.

Gr
Evolution Fireworks

In meerdere kleuren zou ook wel wat zijn :p

Back
Bovenaan