Red Ghosts

Geen idee heb zoals gezehd het label/papier eraf gescheurd :p maar geen roze lont is nog geen 100% garantie dat ie op de normale snelheid gaat denk ik trouwens

Schoonvaders jarig, deze stiekem afgestoken iets eerder op de avond, (sorry):rolleyes:, maar super potje hoor helemaal voor de 9,95. Beter dan verwacht, goeie boeketten en burst.

Schoonvaders jarig, deze stiekem afgestoken iets eerder op de avond, (sorry):rolleyes:, maar super potje hoor helemaal voor de 9,95. Beter dan verwacht, goeie boeketten en burst.

Lekker toch! (laat ze lekker huilen hier zeg) Is een mooi potje inderdaad! Was ook verbaasd.

2017 versie is nog beter dan de 2016, bredere effecten lijkt het, gaaf ding! Goed gedaan Evolution!

Ik heb echt elk jaar pech met deze cake :bonk:

Vorig jaar: Schatte hem iets zwaarder in, niet in de klem, viel om.

Dit jaar: Na de ervaring van vorig jaar in de klem gezet, maar na een schot of 10 toch weer omgevallen, schoot letterlijk de klem uit, recht op de buurvrouw af, ging gelukkig goed.

Deze sla ik volgend jaar denk ik toch maar over.

Dit was voor mij een soort van teleurstelling eigenlijk. Hij schoot geen ghost effect, maar hij had iets weg van de Bonbini Palm van Vuurwerkmania. Uitwerking was wel goed, maar een compleet ander effect dan op de films.

Dit was voor mij een soort van teleurstelling eigenlijk. Hij schoot geen ghost effect, maar hij had iets weg van de Bonbini Palm van Vuurwerkmania. Uitwerking was wel goed, maar een compleet ander effect dan op de films.

Is deze toevallig vastgelegd op beeld?
Dan zou ik dit kreeg willen ontvangen indien mogelijk.

BVD
Evolution Fireworks

Deze twee keer gehad, vast gezet tussen een stel andere cakes. De eerste klapte vijf schoten voor het einde gewoon uit elkaar. Voor de zekerheid de tweede maar verder van het publiek afgezet. Dat was een goede keuze aangezien deze na drie schoten al uit elkaar klapte.

Deze twee keer gehad, vast gezet tussen een stel andere cakes. De eerste klapte vijf schoten voor het einde gewoon uit elkaar. Voor de zekerheid de tweede maar verder van het publiek afgezet. Dat was een goede keuze aangezien deze na drie schoten al uit elkaar klapte.

Indien mogelijk foto maken of film.
Naar ons mailen zodat wij dit kunnen onderzoeken en evt een tegoed regeling kunnen maken.

Gr
Evolution Fireworks

Back
Bovenaan