Red Ghosts

Scav

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: DRS-2502
Artikelnaam: Red ghosts
Bruto Gewicht: 2500 gram
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Aantal Schoten: 16
Effectomschrijving: Bloody red strobe plum
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: € 19,95 (2016)
Kartoneenheid: 12/1

O.a. te koop bij: EvolutionVuurwerk.nl

25 MM Tube

DRS-2502_3D.png

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb altijd begrepen dat Tanz der Vampire een onvervalst ghost effect brengt. Als Evo een dergelijke cake op de markt zet ben ik op voorhand enthousiast!

Je hebt me nu wel erg nieuwsg2ierig gemaakt Marchel, kun je misschien nog duidelijkheid geven omtrent wat het verschil is tussen het zogenaamde Ghost effect in TDV en degene waarop jij doelt welke niet in een consumenten cake gestopt kan worden?

Bij voorbaat dank!

Ik heb altijd begrepen dat Tanz der Vampire een onvervalst ghost effect brengt. Als Evo een dergelijke cake op de markt zet ben ik op voorhand enthousiast!

Je hebt me nu wel erg nieuwsg2ierig gemaakt Marchel, kun je misschien nog duidelijkheid geven omtrent wat het verschil is tussen het zogenaamde Ghost effect in TDV en degene waarop jij doelt welke niet in een consumenten cake gestopt kan worden?

Bij voorbaat dank!

Tik op YouTube maar eens ghostshells in.

Gr
Marchel

Is gewoon een ghost effect, alleen niet zoals bij de shells want daar is natuurlijk veel meer mogelijk mee dan met een categorie 2 consumenten cake. VuurwerkMania heeft trouwens ook 2 cakes met ghost effect en 1 daarvan is zeer goed uitgewerkt.

Is gewoon een ghost effect, alleen niet zoals bij de shells want daar is natuurlijk veel meer mogelijk mee dan met een categorie 2 consumenten cake. VuurwerkMania heeft trouwens ook 2 cakes met ghost effect en 1 daarvan is zeer goed uitgewerkt.

Heb je hier misschien de namen van, kan ook via pb eventueel.

Red Club en Scar beiden mooie cakes maar wil dit jaar graag een enkel effect ghost cake dus Red Ghosts kon wel eens uitkomst bieden!

De Dreamscape collectie bevalt me op papier wel, mooie aanvulling!

Maar een echt ghosteffect is geheel anders dan de bovenstaande cakes. Een echt ghosteffect is een kleurenwissel die van links naar rechts òf van boven naar beneden schuift in een peony.
Zie onderstaand filmpje van leito ter voorbeeld.
Dit lijkt me vrijwel onmogelijk om te maken in 30mm.

Maar een echt ghosteffect is geheel anders dan de bovenstaande cakes. Een echt ghosteffect is een kleurenwissel die van links naar rechts òf van boven naar beneden schuift in een peony.
Zie onderstaand filmpje van leito ter voorbeeld.
Dit lijkt me vrijwel onmogelijk om te maken in 30mm.

Klopt is ook helemaal geen ghost effect eigenlijk.Rubro heeft dat toen een keer geroepen dat ze een nieuw effect hadden *ghost effect* terwijl de tanz der vampire al sinds 2002 op de markt is dus zo nieuw is het niet.

Hij is ook verwerkt in een box van rubro, maar goed....dit gaat over Evo :D

Ben zwaar benieuwd hoe de versie van Evo het gaat doen iig! De Tanz der Vampire is i.i.g een van mijn favoriete cakes!

Als hij het goed doet neem ik er zeker 1 mee. Altijd leuk om bijzondere effecten tussendoor te schieten voor de nodige variatie.

Back
Bovenaan