Red Ghosts

Toevallig nog een filmpje op m’n telefoon gevonden van 2x Red Ghosts. Gefilmd door een voorbijganger die hem naar me heeft geappt.

Echt een dikke topper met gigantische boeketten en een harde burst!

Dit product is op 60 meter afstand gefilmd.

Vanavond wederom live gezien in Aalsmeer. Prima cake hoor! :yes: Flink grote boeketten voor zo'n redelijk goedkope cake. Mooi ghost effect in lekker fel rood. Aanradertje.

Toch het noemen waard, maar dit was een van de weinige "gehypte" producten die daadwerkelijk de verwachtingen waarmaakte. Chapeau voor Evo!

Ik had de 2018 variant maar hiervan was het reservelont verdwenen. Wel waren het toppers zo samen tegelijk!

Een paar straten verderop gezien, laat op de avond heen gelopen en het bleek de Red Ghosts te zijn. Toch wel een effect die op film niet heel veel indruk maakt vind ik, maar in de straat wel echt heel mooi is!

Deze deed het ook top bij mij! Een clean ghost effect zonder teveel vonkjes zoals je op sommige films ziet. Hij knalde gewoon mooi, het rood was lekker fel en het tempo was ook perfect! De knallen volgden elkaar precies goed op.

Ik had versie 2017, zoals gewoonlijk bij kleine blokjes vastgezet met een vuurwerkgrip.
Geen idee wat er gebeurde of hoe het gebeurde (uitzonderlijk krachtige lift?) maar bij het eerste schot viel hij ondanks de grip om en schoot (zoals dan uiteraard gebeurt) alle kanten op. Gelukkig stond hij op een pingpongtafel met barrière tussen ons en de cake. Momenten later vond ik een paar meter ernaast de cake en een paar meter aan de andere kant ernaast een verbogen vuurwerkgrip. Heel jammer, vind het een prachtig effect en een van de meest unieke cakes in NL.
Prachtige cake, maar zet 'm alsjeblieft goed vast.

Ik had versie 2017, zoals gewoonlijk bij kleine blokjes vastgezet met een vuurwerkgrip.
Geen idee wat er gebeurde of hoe het gebeurde (uitzonderlijk krachtige lift?) maar bij het eerste schot viel hij ondanks de grip om en schoot (zoals dan uiteraard gebeurt) alle kanten op. Gelukkig stond hij op een pingpongtafel met barrière tussen ons en de cake. Momenten later vond ik een paar meter ernaast de cake en een paar meter aan de andere kant ernaast een verbogen vuurwerkgrip. Heel jammer, vind het een prachtig effect en een van de meest unieke cakes in NL.
Prachtige cake, maar zet 'm alsjeblieft goed vast.
Net even poolshoogte genomen in het daglicht. De lege pot was nog intact, alleen miste de eerste tube compleet en lag die een stukje verderop, ook nog intact. Vermoedelijk dus een productiefoutje waarbij de hele tube naar boven schoot in plaats van de bombette. Daar is geen vuurwerkgripje tegen opgewassen natuurlijk.

Back
Bovenaan