Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Was dat 2016 of 2017 dan gerkie?
Conclusie dit jaar... Red Ghosts levering is beetje mislukt![]()
Leuke cakes maar ik vind het jammer dat het effect zo snel ontbrand. We hebben deze geschoten in een project waarna de Color Plum Coco van Cafferata volgde en dan is het verschil goed te zien. Bij de cake van Cafferta zie je het ghost effect totaal niet totdat het ontbrand, zoals het hoort eigenlijk.
Hier sluit ik mij bij aan, je ziet inderdaad al een beetje goud voordat het rode ghost effect begint. Een zwarte hemel gevold door een oplichtende hemel zou hem perfect maken.Leuke cakes maar ik vind het jammer dat het effect zo snel ontbrand. We hebben deze geschoten in een project waarna de Color Plum Coco van Cafferata volgde en dan is het verschil goed te zien. Bij de cake van Cafferta zie je het ghost effect totaal niet totdat het ontbrand, zoals het hoort eigenlijk.
wees maar blij. ellendig ding. viel gewoon om en dikke chaos in de straat joh. en dan stemmen mensen er gewoon op ook nog, je kunt hier lezen hoe gevaarlijk dit ding is volgens anderen...
Waarom zet jij de cake niet vast dan?
wees maar blij. ellendig ding. viel gewoon om en dikke chaos in de straat joh. en dan stemmen mensen er gewoon op ook nog, je kunt hier lezen hoe gevaarlijk dit ding is volgens anderen...
Deze moet je blijkbaar wel echt vastzetten ja, opvallend veel ervaringen hier met omvallen dus.
Benieuwd hoe de overige cakes van de huidige producties aangepast kunnen worden om dit volgend jaar te voorkomen.
Wij hadden al aangegeven dat er voetjes onder geplaatst diende te worden.
Dit is dus niet gedaan in China.
We hebben verschillende opties.
Alsnog een voetje bij nieuwe productie.
Vervangen door groter exemplaar.....meerprijs!
Evt meerdere kleine cakes als compound....meerprijs.
We zullen later wel zien wat de beste optie is.
Gr
Evolution Fireworks