RickGAE
VWC lid
Niets mis mee toch![]()
Voor Evolution denk ik wel, dan moeten ze nog meer bunkers bouwen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Niets mis mee toch![]()
Voor Evolution denk ik wel, dan moeten ze nog meer bunkers bouwen![]()
![]()
Ik heb werkelijk geen idee.
Maar ik moet zeggen dat de snellere versie me best op ideeën brengt.
Ik ben wel benieuwd of dit vaker voorkomt.
Dus mocht men verschillen hebben horen we dit graag zodat we dit kunnen opnemen met onze fabriek.
En beelden ervan zou natuurlijk ook mooi zijn zodat we het ook kunnen laten zien zoals in deze video.
gr
Evolution Fireworks
Interessant hoe snel een vraag over verandering in de productie om kan slaan in toevoegingen in de toekomst waarmee een antwoord uitblijft.
Alle reacties worden bedankt om mij heen, maar ik heb liever een toelichting op de productie die we gisteren hebben gezien; hoe kan dit verschil zo enorm zijn en wat hebben we gezien? Hebben zij oude en nieuwe voorraad kunnen schieten, jij kan dit weten Marchel?
En mocht dat het geval zijn, kan je ons dan bevestigen of de productie van dit jaar gewoon veranderd is?
Volgens mij heb je deze post over het hoofd gezienZe weten dus zelf ook niet wat er met dit potje aan de hand was, lijkt me nog even afwachten hoe die het op de andere demo's gaat doen.
Marchel weet wel of er al nieuwe voorraad geleverd is en of daar dus een wijziging in kan zitten.
Neem aan dat hij dit direct tot de bodem wil uitzoeken, dat antwoord mis ik wel in de reactie. Hij staat bekend om de open communicatie naar eindgebruikers, daar maak ik ook graag gebruik van.![]()
Interessant hoe snel een vraag over verandering in de productie om kan slaan in toevoegingen in de toekomst waarmee een antwoord uitblijft.
Alle reacties worden bedankt om mij heen, maar ik heb liever een toelichting op de productie die we gisteren hebben gezien; hoe kan dit verschil zo enorm zijn en wat hebben we gezien? Hebben zij oude en nieuwe voorraad kunnen schieten, jij kan dit weten Marchel?
En mocht dat het geval zijn, kan je ons dan bevestigen of de productie van dit jaar gewoon veranderd is?
Ik kan dit momenteel nog niet beantwoorden daar uitleveringen en logistiek word gedaan door andere partijen en de oude batch vernietigt is na de afkeur van afgelopen jaar.
Dat is ook waarom een antwoordt niet 1,2,3, naar buiten kwam.
Dit had je ook kunnen weten dat het niks met ontwijken te maken heeft.
Ik antwoordt altijd z.s.m. dus vind de opmerking wel een beetje jammer als ik eerlijk ben.
Zeker nu we een 16 uur werk per dag verzetten, Dit zou jij ook moeten weten Mike.
Maar ik kom hier z.s.m. op terug zodra ik duidelijkheid heb.
Daar ik dit nog nergens ben tegen gekomen verwacht ik dat dit één van de ( dan wel laatste ) was betreft productie.
Het komt geregeld voor als men door lont of bombettes heen is dat men maar pakt wat er voor het grijpen ligt om de aantallen van de batch te behalen.
Dit zou ook kunnen met deze.
Wat wat ik zo zie aan de cake is het geen doorslag want hij heeft een constant tempo in snelheid.
Dus ik ga ervan uit dat hier gewoon sneller visco is gebruikt.
Maar dit blijft uiteraard gissen.
gr
Evolution Fireworks
Ik antwoordt altijd z.s.m. dus vind de opmerking wel een beetje jammer als ik eerlijk ben.
Zeker nu we een 16 uur werk per dag verzetten, Dit zou jij ook moeten weten Mike.
Maar ik kom hier z.s.m. op terug zodra ik duidelijkheid heb.
Ook op de film van Anihalas dus andere tails en een hoger tempo, overigens alweer een lager tempo dan bij Vuurwerkbunker en een tempo die al wat meer aan zou spreken. Ben toch zeer benieuwd wat het overgrote deel als uitwerking zal hebben, het is nog niet helemaal duidelijk dus.
Het gaat niet om de snelheid, maar dat een kritische noot wordt overgeslagen in alle bedankjes die je geeft, het is juist van belang om daar op te richten en het houdt jou ook scherp, toch?![]()
Apart vuurwerkwereldje!!Ik heb even het papier erom weg gehaald om te kijken wat voor lont er nou in gebruikt was. Als verassing was het label aan de binnenkant het label van een (poolse) klasek cake genaamd zorro haha. Het was trouwens geen roze lont dus ik heb er wel vertrouwen in dat het op een redelijk normaal tempo zal gaan
Ik heb even het papier erom weg gehaald om te kijken wat voor lont er nou in gebruikt was. Als verassing was het label aan de binnenkant het label van een (poolse) klasek cake genaamd zorro haha. Het was trouwens geen roze lont dus ik heb er wel vertrouwen in dat het op een redelijk normaal tempo zal gaan