Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze dit jaar 2x in de collectie, ben er toch wel benieuwd naar, aan de geluiden van diverse mensen te horen dat deze toch wel erg goed is.
En hierbij nog even het filmpje, met dank aan Anihalas!:
Kom der maar in Marchel![]()
Vond deze ook leuk, dan wel de normale versie, die linker is echt te snel, dan wordt ie best prijzig. Blij dat ik deze heb in ieder geval, valt ongetwijfeld in de smaak bij de toeschouwers.
Wel interessant om te zien dat er zo een groot verschil was gisteravond, hebben zij oude en nieuwe voorraad liggen, Marchel?
In de finale zagen we ook de Snow Shadow Silver en Red, absoluut vergelijkbaar, wel duurder, maar vond de uitwerking nog net even strakker, hoorde om mij heen dat die ervaring werd gedeeld. Echter moet je je afvragen of je de 25% extra in prijs (per cake dan) het waard vindt.![]()
Probleem is dat je door dit soort dingen ook weer extra ideeën krijgt welke ik dan weer heel graag wil laten sampelen.
Maar dan zouden we elk jaar 200 nieuwe items hebben
gr
Evolution Fireworks
Probleem is dat je door dit soort dingen ook weer extra ideeën krijgt welke ik dan weer heel graag wil laten sampelen.
Maar dan zouden we elk jaar 200 nieuwe items hebben![]()
Maar dan zouden we elk jaar 200 nieuwe items hebben![]()