Jupilerfreak
Banned
Uiteraard ben ik zelf ook benieuwd naar komende jaar wisseling.
Ik heb van mijn naaste buren begrepen dat het een zeikerd is, en zijn eigen buren mogen hem niet.
hij heeft ook de kinderen weg gestuurd die carbid aan het schieten waren overdag op de plek waar ik mijn showtje in eerste instantie zou geven ( andere kant van me straatje dus )
maar goed, tot dus verre houd ik mijn eer hoog, ik heb normaliete een kort lontje, en ben echt geen gozer waar je graag ruzie mee wilt.
Maar ik heb geen zin in een ruzie over en weer, met als gevolg een wijk agent op de stoep en misschien dus ook tegen de jaar wisseling.
Graag wil ik dit seizoen toch weer wat groter caliber gaan schieten, dit heb ik echt gemist deze jaar wisseling, maar met de kans op de wijk agent aan de deur moet ik dit helaas af laten weten.
Voor alsnog doe ik er dus verder niets mee, maar beste vrienden zullen we zeker niet worden.
Grtz..
Ach joh, zie het zo. Als je erg last gaat krijgen van de buurman. En je vuurwerkhobby afgenomen wordt dankzij hem. Dan zijn er altijd alternatieve manieren om er eens hard op te klappen. Met de klappers van Az natuurlijk. We houden het uiteraard wel sportief...
Laatst bewerkt: