Thunderboy
VWC lid
Ok maar wat doe je er dan mee als je ze dan gevangen hebt??
Zorgen dat de strooppot vol blijft, vooral zo tegen het einde van het jaar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ok maar wat doe je er dan mee als je ze dan gevangen hebt??
maar waar komt die angst dan vandaan? mensen halen zich al diverse hersenspinsel in hun hoofd, terwijl ze de lastfactor niet eens kennen, in dit geval Bitchass. Mensen zijn bang om iemand aan te spreken omdat diegene er misschien wel gelijk op los slaat en dat resulteerd in elkaar 'zieken'.
jammer, want het hoeft nergens voor nodig te zijn. stel je mans genoeg op, spreek diegene (rustig en gemoedelijk) aan, mocht je er dan samen niet uit komen, is het tijd voor proffesionele hulp.
maar je buren te gaan paaien met een bloemetje vindt ik wel een mooi gebaar, maar ook het doel voorbij gaan. hoezo hb je materialen nodig om je medebuurtbewoners rustig te houden...
Angst. Enig idee wat de invloed van de media is? Wat de invloed is van schreeuwlelijkerds in de media? Daarnaast is het crisis en heerst er grote onzekerheid onder de burgers. Dus er zijn vele factoren aanwezig in het land die gevoelens van angst aanwakkeren.
Dat een deel van die gevoelens zich voornamelijk tussen de oren afspeelt, klopt helemaal. Die gevoelens leiden inderdaad tot intolerant en ******ig gedrag. Voer voor mensen die hun geld verdienen door te roepen dat Nederland toleranter moet worden. Of voor degenen die intolerant zijn en met harde hand willen regeren. In dat opzicht maakt het niet uit of je rechtsom of linksom gaat.
Over dit onderwerp kan ik behoorlijk wat informatie verschaffen, maar dan ben ik gerust een heel weekend bezig.
Het beste dat je kan doen, is mensen actief benaderen met een positieve houding. Veel onrealistische angsten en vooroordelen kan je wegnemen door positieve exposure. Gebeurt soms ook op momenten dat dit niet hoort. Dan bereik je een averechts effect.
Zorgen dat de strooppot vol blijft, vooral zo tegen het einde van het jaar.
Dat bloemetje was ook al door mijn hoofd geschoten maar ergens is zij ook haar doel voorbij geschoten door bemiddeling in te schakelen.
Verders heeft ze op 31 december, toen ik voor mn werk aan wat stond te stoken, vanuit haar deur taal naar me heeft geslingerd op een toon waarvan de visboer op de markt nog een lesje kan leren.
Of ik dat GVD niet op mn eigen stoep kon doen enz enz.. Nou de toon was gezet..
Twee januari stond ze dus aan de deur over haar tuin, haar tuinset en of we volgend jaar ergens anders willen stoken. Ik lag toen op bed maar vanwege die cannonade op 31-12 had mn vriendin ook zoiets van pffff..
Nou en nu drie maanden later komt ze er nog een keer mee..
Ik zie wel wat er gebeurd. Waar ik vooral benieuwd naar ben is het doel van deze actie.
Voor mij is hier in de buurt de jeu er aardig vanaf.