HAOKAN Fireworks te Pijnacker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk aan dank u

Ik vind het wel mooi om webwinkels open te houden heel het jaar door.

Af en toe eis een kleine bestelling vind ik fijner dan in een keer 800euro

Ik denk dat ik iets verkeerds doe, want als ik spullen in de winkelmand doe geeft ie aan dat de webshop gesloten is. Iemand enig idee?

Ik denk dat ik iets verkeerds doe, want als ik spullen in de winkelmand doe geeft ie aan dat de webshop gesloten is. Iemand enig idee?

Bij mij geen problemen, maar het gebeurt wel eens dat een site oude gegevens laad dus zou je kunnen proberen om je geschiedenis en cookies te verwijderen. Meestal is het probleem dan opgelost.

Webshop

Webshop

Het samenvoegen van orders kan nog niet in deze webshop,
De webshop waar aan gewerkt gaat worden is deze optie wel.
dit betekend dat voor nu elke bestelling minimaal € 75,- moet zijn.

Iemand enig idee hoeveel Thunder Salute er in een karton zit?
Aangezien ik deze afgelopen jaar echt kneiter hard vond en zeker voor 5 euro. Wou ik graag een karton halen dit jaar.

Aangezien ik deze afgelopen jaar echt kneiter hard vond en zeker voor 5 euro. Wou ik graag een karton halen dit jaar.

Volgende keer even de desbetreffende discussie bekijken, dan heb je gelijk het antwoord. 16 stuks per karton.

Laatst bewerkt:
email ontvangen. :p

4x Super Blinking Willow (Eentje voor me broer)
4x Killer Instinct (Eentje voor me broer)
1x The Fan

Van de week nog even kijken als Zena er bij komt of ik dan nog iets ga bestellen.

Daar krijg je geen spijt van, heb zelf 2,5 karton gekocht.
Dit product is nergens meer te koop en Rubro heeft het niet meer in het assortiment.

Ja de Salute Cake 1 gaat harder, maar ik vond deze (en de Dutch Thunder) er toch aardig in de buurt komen.

Voor mij is het minstens een uur rijden maar als het me uitkomt is het de reis wel waard want zulke geweldige prijzen vind je haast nergens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan