Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het ergste hier aglopen jaarwisseling was om een uur of 1, toen een maatje van mij 3" shells aan het schieten was (totaal 3) op de parkeerplaats (toegegeven, niet het slimste om te doen). Aan die perkeerplaats zit nog een andere straat, waarin een 100 a 150 verderop nog 3 man stond te stoken (voornamelijk sier, af en toe een lawinepijl).
Na de derde shell horen we dus zo'n opmerking van "mooie dingen, maar niet aan het einde van de straat". Was niet hatelijk ofzo, maar ze stonden zelf op ruim voldoende afstand want daar hadden we rekening mee gehouden. En zelf schieten ze lawinepijlen. Beetje hypocriet, niet?
De buurtbewoners die buiten waren juichden en applausideerden voor het vuurwerk. Tientallen mensen die dat deden, wat een kippenvelmoment was dat zeg!
![]()
omdat hij de hele dag staat aftesteken wat mag ! en nog in de voortuin ook,daar had hij last van want hij had hoofd pijn ,en dat vond ik een slap excuus.
ik heb het getroffen dit jaarMijn vorige achterburen hadden een hekel aan vuurwerk. En op het grote veld naast hun huis stoken we altijd. Ieder jaar wel gezeik gehad. Dit jaar waren die mensen verhuist en kwamen er nieuwe buren wonen zo ongeveer 2 weken voor oud&nieuw. Ik was een beetje bang voor wat voor mensen er zouden wonen, maar dit jaar kwam de man des huizes om 10:00 naar buiten om een apollo cake af te steken
na een praatje was het snel duidelijk, ik ben niet meer de enige vuurwerkfreak in mijn wijk
![]()