vind het trouwens wel een beetje flauw dat mensen hier nu weer oproepen dit topic te sluit.
Het is gewoon handig om een plek te hebben waar geklaag over prijzen heen verwezen kan worden.
en hoe het ook precies komt, het is gewoon knetterend duur geworden en dat is kut, heel kut.
Mogen mensen best over klagen.
Importeurs zijn wel wat gewend qua gezeik over prijzen, die hoeven we hier echt niet te gaan zitten verdedigen.
Als het nou echt onzinnige aanvallen of beschuldigingen zijn, maar tot nu toe is er best heel redelijk gediscussieerd in dit topic en wordt er gewoon ook veel informatie gedeeld.
Belangrijkste is dat de sprong gewoon zo groot is omdat dit de eerste keer weer is in 3 jaar tijd dat er echt een volledig nieuwe lading komt. Vorig jaar hebben we vooral spullen gekocht die al sinds 2020 in de loodsen stonden.
Maar ja persoonlijk vind ik het wel op het punt gekomen dat ik sommige dingen gewoon te veel geld vind voor wat het is. Weet niet hoe het bij jullie zit, maar bij mij is het loon echt niet evenredig mee gestegen met de inflatie