[Freakactie 2020] De Driesprong Vuurwerk!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zit erg te twijfelen over de 'Ultimate PROF Box 144's', kan er niet zoveel over vinden. 25mm en 2 Kg klinkt goed voor die prijs. Is dit product nieuw?

Zit erg te twijfelen over de 'Ultimate PROF Box 144's', kan er niet zoveel over vinden. 25mm en 2 Kg klinkt goed voor die prijs. Is dit product nieuw?
Heb de zelfde twijfels gehad blok was er vorige jaar al..mooi blokje maar kon zelf maar 2 filmpjes terug vinden (1productie filmpje en YouTube met 2 boxen door elkaar).

Heb de zelfde twijfels gehad blok was er vorige jaar al..mooi blokje maar kon zelf maar 2 filmpjes terug vinden (1productie filmpje en YouTube met 2 boxen door elkaar).

Ja, die heb ik inmiddels ook gevonden. Ziet er goed uit, al is het op het staatfilmpje moeilijk te zien. Misschien toch de gok maar nemen :)

Bedankt voor de mooie nieuwe cake toevoeging:handsup:..kon het niet laten om hem direct meerdere keren aan te kopen...komt toevallig de dragon fire ook voor zo'n leuk prijsje?

Net de Dragon Fire toch ook maar meegepakt voor die topprijs, bedankt Driesprong dat was het laatste dat echt nog op mijn lijstje stond :thumbup:

Zag dat er mooie toevoegingen zijn gedaan aan de november update! Bedankt voor de mooie actie's.
Is er meer info bekend over de 'Private Label Driesprong 144 's actie compound'?

Ik denk dat het een soortgelijke box is aan dit:

Aangezien ze veel import producten hebben van Valk vuurwerk en deze box er behoorlijk veel op lijkt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Denk dat je voor 32 euro 18 of 20mm krijgt. Wat mooie prijs is overigens. Bij een niet nader te noemen importeur wordt je een zeiker genoemd als je een 100 shots 20mm cake voor 40 euro te duur vindt.

Denk dat je voor 32 euro 18 of 20mm krijgt. Wat mooie prijs is overigens. Bij een niet nader te noemen importeur wordt je een zeiker genoemd als je een 100 shots 20mm cake voor 40 euro te duur vindt.
die evolution 100sh bakjes voor 40euro vorige jaar klapte anders best

Balen ik ben te laat. Te lang getwijfeld, en dan is helaas net de kortingsactie afgelopen. Hopelijk volgend jaar dan maar weer.

Beste allemaal,

Wij snappen alle emotie meer dan goed, maar wij willen het ook op dit forum zo positief en gezellig mogelijk houden.
Momenteel is er nog geen enkele duidelijkheid hoe de jaarwisseling eruit zal gaan zien en dat is bij winkeliers en importeurs net zo.
Praktische vragen over hoe om te gaan met bestellingen e.d. kunnen nu niet (goed) beantwoord worden.
Het heeft geen zin om het forum daarmee vol te schrijven en we zullen dat ook verwijderen totdat er duidelijkheid is.

groet,

Vuurwerkcrew

Dag Driesprong,

Ik heb meerdere bestellingen gedaan, worden die samengevoegd als 1?
en wanneer deze boven de 25kg komt, kunnen ze dan gesplitst worden in 2 lossen bestellingen?

bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan