[PRIJSVRAAG] China Red 2023 - Win een Apache - WINNAARS BEKEND

vraag 1 en 4 kunnen verschillen omdat deze tussentijds is aangepast.
1. Chinook
2. Wipe Out - artikel nummer KY6704
3. Imagination 1835 gram vuurwerkbieb en label, (note 2000 gram op mooistevuurwerk.nl)
4. Kingdom
5. Hummingbird
6. PIG
7. 2010
8. Air Bomber

Bij de controle van de inzendingen wordt uiteraard weer rekening gehouden met de verschillende opties, helaas blijkt het nogal wat varianten te hebben in slecht een aantal vragen. En dan hadden we al vragen gewijzigd ook hehe. Komt goed!

Heb er ondertussen ook nog een paar gecheckt, maar bij alle wordt vermeld 1530.
Misschien was de oude batch 1831/1835 en zit er momenteel wat minder in :angel:

Ik heb ook 1831 gram geantwoord omdat dat ergens stond. Waar weet ik niet meer, maar heb het niet zelf bedacht :p
We wachten het af. Spannend :holland:

We zien het wel wat de antwoorden zijn blijft altijd spannend. als we maar met ze allen een leuke oud en nieuw hebben🤩🙏

Kerstavond, tijd voor een mooi kado en ditmaal voor vijf leden!
Van harte gefeliciteerd aan:

Yordi
stefdeboy
Knallbahr2
Cadbury Coaster
Ronnie_24

Jullie krijgen binnen een uur een mail met daarin meer informatie over het claimen van jouw gewonnen Apache t.w.v. € 189,00.
Veel plezier met het afhalen en afsteken, hopelijk zien we het beeldmateriaal in het topic verschijnen! :wink:

Er was wat gedoe over de antwoorden op de vragen, uiteraard nemen we daar achteraf altijd de optie om meer dan 1 antwoord goed te keuren.
Vragen 1 en 4 waren oorspronkelijk andere vragen, iedereen die zijn/haar antwoorden voor 2 december 10.00u heeft ingestuurd, heeft die vragen sowieso goed gerekend gekregen.

Antwoorden:
1. 8 of 10 verkooppunten (afhankelijk van waar je keek blijkbaar)
2. KY6704 - Wipe out Connect
3. 1831 / 1835 / 1530 gram (Imagination)
4. Apache
5. Hummingbird
6. Pig
7. 2010
8. Airbomber

Mijn antwoorden:
1: 8 verkooppunten
2: KY6704 wipe out connect
3: 1835gr
4: Apache
5: Hummingbird
6: PIG