[Original Fireworks] B509 Mascleta (120 meter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgens mij gaat deze ook nooit meer binnenkomen. Viel nog onder het oude CE-besluit. Door de mattenregeling is deze niet meer legaal.

Dat zou toch wel echt balen zijn zeg.. Was echt een spektakel in de straat. Iemand die dit zeker weet?

Met ratelbanden kan je op de manier van Zena nog wel wat regelen. Maar ik zou niet weten hoe je dat geregeld krijgt met traca's.. dus verwacht het inderdaad maar niet!

De matten van nu zijn allemaal dubbel-laags om zo vonkoverslag te krijgen. Dat krijg je bijvoorbeeld al niet of slecht met enkel laags. Dus met die matjes en ratelbanden is het op die manier gewoon mogelijk om te maken.

Met ratelbanden kan je op de manier van Zena nog wel wat regelen. Maar ik zou niet weten hoe je dat geregeld krijgt met traca's.. dus verwacht het inderdaad maar niet!

De matten van nu zijn allemaal dubbel-laags om zo vonkoverslag te krijgen. Dat krijg je bijvoorbeeld al niet of slecht met enkel laags. Dus met die matjes en ratelbanden is het op die manier gewoon mogelijk om te maken.

Hoe doen ze dat nu met de batterias? Daar ben ik benieuwd naar. Iemand die daar al meer info over heeft?

Zou het mogen omdat er een "effect" aan is toegevoegd? En het blijft met 5m onder de 10 gr p1 norm denk ik

Ik denk eerder 25 gram als f2. Lijkt me niet dat er maar 10 gram in een batteria van 5 meter zit. Je koopt ook echt 4 losse delen geloof ik en niet zoals bij de matten aan elkaar gemaakt in de doos.

Wellicht dat het effect is toegevoegd om van voldoende vonkoverslag te voorzien?

De effecten horen juist bij een batteria. En ze vallen onder P1 en niet onder F2. Ik vind het ook maar vaag met P1, er zou maar 10 gram kruit in kunnen zitten maar de interpretatie ligt blijkbaar zo vaag dat het 10 gram flash kan zijn met effectlading er nog eens bij ( als je kijkt naar de P1 'knalpijlen' van Zena ). Dus ook bij deze matjes kan er dus blijkbaar 10 gram flash in zitten en nog eens effectlading.

Iemand die de proef op de som wil nemen? Ik ga pas maart die kant op :p
45 *0.75 is 33.75 best aan de prijs.

*uit de oude doos*

Wat een geweldig stuk vuurwerk.
Jammer dat hij niet meer verkrijgbaar is bij zena, Reactie van het publiek zegt genoeg!

Was zeker een mooi stukje vuurwerk! Al had ik persoonlijk liever hardere klappers gehad in plaats van meer meter. Want 120 meter verkoopt natuurlijk beter dan 80 meter met meer flash per knaller. Wij hadden deze een keer in de straat en ik vond het persoonlijk net niet heftig genoeg.

Hoe komt het dat deze nergens meer verkrijgbaar zijn? Ook de korte versies niet. Ik kocht eind 2020 nog een 10 meter, als ik toen had geweten dat dat het laatste jaar was kocht ik wel een karton tegelijk.:)

Hoe komt het dat deze nergens meer verkrijgbaar zijn? Ook de korte versies niet. Ik kocht eind 2020 nog een 10 meter, als ik toen had geweten dat dat het laatste jaar was kocht ik wel een karton tegelijk.:)

Hier ook van de kortere mogen genieten , de lokatie was dan ook hetgeen wat ze kon maken of breken.
Dit was voor mij toen de beste klankkast :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan