Volgens mij gaat deze ook nooit meer binnenkomen. Viel nog onder het oude CE-besluit. Door de mattenregeling is deze niet meer legaal.
Dat zou toch wel echt balen zijn zeg.. Was echt een spektakel in de straat. Iemand die dit zeker weet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij gaat deze ook nooit meer binnenkomen. Viel nog onder het oude CE-besluit. Door de mattenregeling is deze niet meer legaal.
Met ratelbanden kan je op de manier van Zena nog wel wat regelen. Maar ik zou niet weten hoe je dat geregeld krijgt met traca's.. dus verwacht het inderdaad maar niet!
De matten van nu zijn allemaal dubbel-laags om zo vonkoverslag te krijgen. Dat krijg je bijvoorbeeld al niet of slecht met enkel laags. Dus met die matjes en ratelbanden is het op die manier gewoon mogelijk om te maken.
Hoe doen ze dat nu met de batterias? Daar ben ik benieuwd naar. Iemand die daar al meer info over heeft?
Zou het mogen omdat er een "effect" aan is toegevoegd? En het blijft met 5m onder de 10 gr p1 norm denk ik
Wellicht dat het effect is toegevoegd om van voldoende vonkoverslag te voorzien?
Helaas al enkele jaren niet meer te koop
Hoe komt het dat deze nergens meer verkrijgbaar zijn? Ook de korte versies niet. Ik kocht eind 2020 nog een 10 meter, als ik toen had geweten dat dat het laatste jaar was kocht ik wel een karton tegelijk.![]()