[PRIJSVRAAG] China Red 2023 - Win een Apache - WINNAARS BEKEND

Ik ben echt sprakeloos! Ik weet niet wat ik moet zeggen, zo blij en overdonderd ben ik toen ik op het VWC forum zag dat ik tot de winnaars van de Apache hoorde. Toevallig vanmiddag de laatste hand gelegd aan een lijvig verhaal over de verlangenlijst waarin dromen mag en de mooiste compounds vrijwel onbereikbaar zijn en bij dromen blijven (waaronder de Apache) en luttele uren later wordt het gewoon werkelijkheid. Ik heb nog nooit zo’n dikke box gehad! Ever!

Ontzettend bedankt aan jou en jullie als crew voor de tijd die jullie in de site en de prijsvragen stoppen en natuurlijk aan China Red voor het steunen van VWC en het beschikbaar stellen van deze gigantisch mooie prijs. Wordt genieten en hoe dan ook komt er beeldmateriaal en een review in het topic van de Apache te staan. :handsup:

Andere winnaars ook van harte gefeliciteerd met jullie prijs - wordt ongetwijfeld keihard genieten

Baal toch altijd een beetje als ik niet gewonnen heb. Maar als ik dan zo’n bericht lees dan gun ik het je helemaal van harte! Veel stookplezier!

Wauw wat een verrassing zeg!

en wat komt deze fantastisch uit dit jaar gelukkig vader geworden van een prachtige dochter dus de budgetten voor hobby's zijn aardig gekrompen dit jaar. Deze dikke bak wordt direct ons pronk stuk in de collectie! bijna alles China Red dit jaar.

Heb net gereageerd op de mail die was in de spam folder gekomen?? kan het niet geloven, uiteraard volgen er foto's en gefeliciteerd voor alle winnaars natuurlijk.

Wat ongelofelijk tof dat ik mijn naam in de lijst met winnaars zie. Heel erg bedankt China Red en vwc. Deze box krijgt een mooi plekje in de 12uur show, de kerst was al fijn maar nu ik dit lees helemaal!⁶

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan