[Poll 2011] Beste product 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had een aantal prachtige producten, waaronder het six red assortiment van china red, de skb510 van sky een wat jorge blokken en wat blokken van cafferata.

en welke mij toch het meest verraste was het six red pakket. vrij compacte 16 schots cakes maar wat een kwaliteit in de lucht. grote boeketten heldere kleuren en de cakes met goud, echt super. het goud bleef lang hangen en kwam langzaam naar beneden naar ons toe. dus 6 cakes waarvan de nr 4 niet echt bijzonder was (het knal blokje) maar de andere 5 waren geweldig. en dan vind ik 79,95 niet duur. dit pakket is voor mij de nr 1 van 2011. en dat puur om de prijs kwaliteid verhouding. en ik val vrijwel nooit in herhaling wat betreft vuurwerk producten (omdat ik ieder jaar iets anders wil) maar het six red ass staat nu al op m'n lijstje voor eind dit jaar.

Van de producten die ik dit jaar heb mee gemaakt vond ik de Colorful Thundertail van Bonfireworks erg goed, deze heb ik sowieso volgend jaar ook op mijn lijstje:rolleyes:

hot chains, heerlijk stukje geweld!

al blijft deze ook echt een topper, ik wijzig mijn stem naar de crackling purple van de evolutionlijn, geproduceert door royal.

de crackling is echt crackling en hard, de effecten zien er goed uit en het geheel vormt een mooi stuk geweld wat ik zeker kan waarderen.

jammer dat er niet meer schoten aan zaten :bonk:

Gewoon een beetje Oscar-style? Ik denk wel dat we zo een beter beeld krijgen van de toppers van 2011.

- Cakes tot 200 gram
- Cakes tot 500 gram
- Pijlen tot 20 gram
- Pijlen tot 40 gram
- Singleshots
- Knalvuurwerk
- Klein vuurwerk

Is dit misschien zo'n soort lijst?

ik zou het beperken tot Cakes & Pijlen, ik zou zeker niet de singleshots en het klein/knalvuurwerk mee nemen hier proberen we juist beetje van weg te komen zou niet inzien wat het voor nut heeft die laatste twee categoriën te belonen voor iets wat zelfs jij en ik nog wel kunnen fabriceren.

Vuurwerk met een kroon van Royal. omdat:

- er veel afwisseling in zit
- harde burst
- lange tijdsduur
- goed uitgewerkte effecten
- is de prijs waard

Zal vast wel eerder genoemd zijn, maar: Extreme salute van vuurwerktotaal, met 2 voor 25. Beter bestaat gewoon niet voor 12,50 en als iemand wel een betere weet wil ik het graag weten:D Ongelooflijk wat een potten.

edit: ik zie dat glopje me voor was, wat hij zei dus;)

Hardix met hun Thunderstruck 16 s cake, goeie nieuwe binnenkomer op de markt, de prijs is meer dan goed tov van ALLE concurrenten, de knal is is wellicht het beste van allen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan