[Poll 2011] Beste product 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik mijn eerdere stem uit dit topic ongedaan laten maken? Ik vind namelijk niet de Hot chains het product van 2011 maar het Buurtassortiment!!

Voor mij waren er een aantal producten erg goed dit jaar. En kan daar uit niet kiezen.

Straatbaas - Next Generation Red Label
Deze cake had me erg verrast vandaar dat ik hem nomineer.

Outblast - Hardix Vuurwerk
Blijft een mooie 500 grammer, doffe klappen en mooi effecten, we hadden hem dit jaar maar voor 25 euro! (goede connecties :P )

Panter - Wolff Vuurwerk - Dynasty Collection
Dit jaar 2 tegelijkertijd afgestoken, veel bekijks van de buurt. En zelf een compliment gehad dat we zoon mooi vuurwerk hadden! Haha

Dit waren mijn toppers voor dit jaar, naast deze 3 waren er nog wel een aantal leuke cakes o.a. van proline maar die haalden het niet bij deze cakes.

Scorpioen.

Voor mij waren er een aantal producten erg goed dit jaar. En kan daar uit niet kiezen.

Straatbaas - Next Generation Red Label
Deze cake had me erg verrast vandaar dat ik hem nomineer.

Outblast - Hardix Vuurwerk
Blijft een mooie 500 grammer, doffe klappen en mooi effecten, we hadden hem dit jaar maar voor 25 euro! (goede connecties :P )

Panter - Wolff Vuurwerk - Dynasty Collection
Dit jaar 2 tegelijkertijd afgestoken, veel bekijks van de buurt. En zelf een compliment gehad dat we zoon mooi vuurwerk hadden! Haha

Dit waren mijn toppers voor dit jaar, naast deze 3 waren er nog wel een aantal leuke cakes o.a. van proline maar die haalden het niet bij deze cakes.

Scorpioen.

Vergeet niet dat Straatbaas nu als stem telt hè.

Ik vind het ook moeilijk, maar ik denk dat ik voor een nieuwkomer van Wolff ga: Mayday.
Een cake die alles heeft: Grote boeketten, mooie kleuren, veel variatie, aparte geluiden, een lekkere burst en boven al is hij ook nog eens goed geprijsd.

Deze poll laten wij t/m 31 januari open. Hierna zal ik hem sluiten en kijken welk product gewonnen heeft.
Tot nog toe staat de Secret Salute bovenaan!

Cristal gold mooiste pot 2011 2012 voor 100 euro in beverwijk echt een topper wat een kleur wat een show

Lastig, lastig. Heb weer enorm genoten van het Buurtassortiment XXL en ik vond de Heavy Legend 16 shots super, maar mijn stem gaat toch naar de Secret Salute van Rubro. Mijn god wat een lekkere bak was dat !!

Zo, flinke lijst van genoemde artikelen, heb ze even op een rij gezet en geteld, dus bij deze de huidige tussenstand waarbij mijn stem ook is meegenomen en ik heb gestemd op de Secret Salute! :)

Secret Salute 35
Mayday 17
Evolution: Lights of Heaven 8

Monster Jam 5
Extreme Salute 4
Buurtassortiment XXL 3
Asian Thunder single shot 3
Hot Chains 3
Super Rainbow Fantasy 2
Mega Mini 2
Goldstrike 2
Screaming Salute 2
Straatbaas 2
Swirling Daisy 2
Wodka Blue 2
Colorfull Explosion 2
Binkie 1
Jaloers 1
Crackling Purple 1
Pontificaal 1
Gondo 1
Colourfull Thundertail 1
Defcon 1
Crystal Gold 1
Silver Salute 1
Shanghai Detonator 1
Heron 1-2-3 Cake 1
Camuro Queen Rijswijk 1
Camuro Queen Lesli 1
The Cube 1
Contrabbando 1
Vuurwerk met een Kroon 1
Days of Summer 1
Various Willows 1
Event 4 seasons 1
Heavy Legend 25s 1
Fearless Freak 1
Event Cake No.5 1
Dutch Thunder 1
Fire Flower 1
Midnight Delight 1
Six Red Pakket 1
Cruise Rockets 1

Zo dan, de secret salute gaat wel heel stevig aan kop.
Bedankt voor je moeite Mike, want het is een beste klus om te doen namelijk

aangezien ik nog maar een klein budget heb
wordt het voor mij de heavy legend 16, prachtig en een paar lekkere knallen!
en dat voor maar 6.50

besteproduct 2011

besteproduct 2011

beste product 2011 was voor mij:

1)Secret Salute Rubro
54sh.beter als Silver Salute en niet te duur.

2)Silver Willow R.V.W.
voor 40 euro een mooie 49sh.waaiercake!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan