[Poll 2011] Beste product 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
100% zeker secrete salute, wat een geweld!!!

Maar ook de hele heavy legend serie is geweldig, rubro is gewoon geweldig!!! Dit jaar pas voor het eerst mee in aanraking gekomen,maar vanaf nu zeker mijn favorietie merk (heb alle merken nu wel gehad!)

Ik had al een keer gestemd, ik weet niet meer wat, maar de Goldstrike was denk ik de beste cake vanavond! Wat een prachtige gouden kleuren! De combinatie met crackling is echt zo enorm mooi zeg!

Secret salute rubro,stond bij ons drie keer in een project met 20 keer de ghost king van rubro.
Wat een geweld.

Nu ik alles heb afgestoken...
1 Secret salute- Rubro
2 Super pine- VC/Pyrostar (omlabeling??)
3 Hot chains- Royal fireworks (bljft een mooi merk)

Light Of Heaven!
Secret Salute
HL Series
Vuurwerk met een Kroon
Mayday

Genoeg mooie nieuwe spullen op de markt

Met stip: Secret Salute van Rubro!! Wat een bak geweld is dit zeg, gisteren 4 tegelijk in W-shape als finaleproject, heerlijk!!

Met stip op nummer 1: De Secret Salute van Rubro!! Wat een topbak met een berg geweld!! Echt mijn hoogtepunt van deze jaarwisseling.

De cake die ik het mooiste vond van de collectie die ik had was de Fearless Freak. Zo'n lekker tempo dat er in zit.

Mooiste op zichzelfstaande pot. Monster Jam van lesli.
Zou er alleen geen 70 euro voor betalen, maar daar gaat 't niet om toch? :-)

Nou met kop en schouder stak de Fire Flower boven al mijn vuurwerk uit. Om even een beeld te geven, dit was het overige van m´n lijst:

Hot chains
Exploding box (schoot alles met een ongelofelijk harde knal eruit)
Dominator
Panter
Sniper
Temple of Stone
Silver salute
Hoogmoed

Toch ook wel de secret salute. Met Super Rainbow Fantasy als heele goede tweede: blies alle andere waaiers die ik had helemaal weg (hot chains, exploding box, double brocade king)

mogen assortimenten ook? Het Buurtassortiment van Rubro

zo niet dat gaat mijn stem uit naar de Secret Salute

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan