[Poll 2011] Beste product 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.
De secret salute van Rubro.
Wat een bak geweld zeg, niet normaal meer.
Prachtig ding.

Ik was dit jaar erg gecharmeerd van de Heron 1-2-3 Cake van Vuurwerk24

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Gewoon een compleet showtje voor een zeer nette prijs.

Lastig, want weer top producten voorbij zien komen.

Maar ik ga voor de Secret Salute van Rubro, geweldige dreunen met goede crackling.

Eerder twijfelde ik tussen de jaloers, monster jam en secret salute.
Daar de Jaloers dit jaar tegenviel bij mij (misschien productiefout?) wordt 'm dit niet!
De Monster Jam is erg mooi en roept reacties op in de straat, maar is ook behoorlijk aan de prijs.
De Secret Salute is werkelijk een geweldige bak, met knallen waarbij je zowat handen voor je oren doet (in een kleine straat) ..werkelijk super!

Mijn stem gaat dus uit naar de Secret Salute van Rubro Vuurwerk

De Secret Salute en 1-2-3 hebben op mij het meeste indruk gemaakt. Dit komt omdat ik bij de Secret Salute toch wel werd verrast door het verschil met de andere knalcakes en de 1-2-3 heeft een heel mooie finale. Echter vond ik de rest van de 1-2-3 minder en ondanks dat de prijs (in vergelijking met bv super 500 ed) redelijk goed is, ga ik dus voor de Secret Salute.

Hij gaat t niet winnen, ik heb m volgens mij nog niet voorbij zien komen, maar ik ga voor de Super Rainbow Fantasy 500 van Rubro. Wat een topper!

Tabe, alvast veel succes met het tellen van de stemmen:p.
Maar ik denk dat de secret salute tot nu toe de meeste stemmen heeft.

lastig lastig dit...ik heb namelijk een paar toppers van jewelste mee mogen maken...
- Thunderstruck (nieuwe geweldige knalcake)
- Secret Salute (knalcake met crackling)
- de heavy legends serie
- Mayday
- Swirling Daisy
- Heron Cake 14
- Heron cake 123 en 456 die erg goed uit de verf komen van al deze (mega)cakes die dit jaar op de markt zijn gekomen
- Silver Dragon van Evuco (dit jaar pas voor het eerst meegemaakt, maar wat een gilblok is dit man!)
- Ghost (Hardix)
- Anger (Hardix)
- Double Identity (Rubro)
- Goldstrike (Hardix)
- Crackling purple (evolution)

Maar...uiteindelijk heb ik toch gekozen voor de.....secret salute met heel vlak daarachter de thunderstruck!

Ik kan niet kiezen:

Mega mini china red
Fire flower Royal
Silver Willow Royal
Space temple Royal
Gold/silver Fontain Showtime
falcon

Maar voor de nieuwkomer van 2011 gaat mijn stem absoluut naar de mega mini

Dit jaar voor mij weer de extreme salute van vuurwerktotaal hoewel de H2O van pronk heel mooi is komt de extreme salute kwa prijs kwaliteit er overheen. Voor 12,50 per stuk had ik enorm dikke boeketten met 1 van de hardste zo niet de hardste burst van nederland. Het mooie aan deze cake is ook, dat er gewoon 6 verschillende versies zijn die stuk voor stuk geweldig zijn! Volgend jaar weer een karton!

Moeilijk , heel moeilijk te zeggen , maar als ik afga op mijn ervaringen
kies ik toch als nummer 1:
De oude vertrouwde EXTREME SALUTE (beste prijs/kwaliteitsverhouding)en als nummer 2: PRONK EARTHQUAKE (onder de knalblokken veruit de beste kwa prijs/kwaliteit).
Goede 3e (mits gekocht met 30-40%korting): Fear Thunder I en II van Cafferata.

Dit jaar voor mij weer de extreme salute van vuurwerktotaal hoewel de H2O van pronk heel mooi is komt de extreme salute kwa prijs kwaliteit er overheen. Voor 12,50 per stuk had ik enorm dikke boeketten met 1 van de hardste zo niet de hardste burst van nederland. Het mooie aan deze cake is ook, dat er gewoon 6 verschillende versies zijn die stuk voor stuk geweldig zijn! Volgend jaar weer een karton!

Een kenner aan het woord:) 100% mee eens!!!!:wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan