nismo
VWC lid
Is dit onderdeel van de nieuwe vwc propagandacampagne?
Kan er niets aan doen maar zo komt het over...
klopt, samenwerking met de importeurs
Ach zo zie je maar voor geld of een reclame plek is alles te koop.
Best wel zielig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is dit onderdeel van de nieuwe vwc propagandacampagne?
Kan er niets aan doen maar zo komt het over...
klopt, samenwerking met de importeurs
Ach zo zie je maar voor geld of een reclame plek is alles te koop.
Stel dat er nu een importeur/een medesponsor van vwc een slecht, ondeugdelijk product op de markt brengt en mail jullie dan mijn bevindingen inclusief foto's door. Gaan jullie het dan ook zo uitgebreid publiceren?
En van alle thunderking pijlen die ik gezien heb is er nog nooit een motor losgegaan, het lijkt wel geprepareerd om het allemaal wat slechter over te laten komen. Hoe betrouwbaar is jullie bron? Of nemen jullie alles klakkeloos over?
Het is een vrijwillig forum naar ik dacht.
Wat ik altijd doe als iets me niet aanstaat op een internetpagina.... er niet meer kijken.![]()
@Mattenfreak, ben je toevallig zelf gepakt met illegaal vuurwerk en moet je het daarom doorspelen? Volgens mij zijn alle feiten die je opnoemt namelijk allaaaang bekend.
De 10-15 gram vlinders zonder stop hebben al jaren last van kruid lekken, i.p.v. dit doodleuk te herhalen (keek oom agent over je schouder mee?) had je er ook bij kunnen vermelden hoe je de vlinders veilig kan maken (een lichtvochtige doek helpt voldoende).
Ook leuk het voorbeeld van de losse motor+knallading van de thunderking, dat was ook allaaaaang bekend bij die pijl. Niets nieuws dus.
En dan nog de feiten over de 'niet verstevigde' blokken: BOEIEND! Alsof deze blokken omvallen?
Buiten dat ik het erg flauw vind dat een mod hier een uithang bord van justitie/RIVM(onze gemeenschappelijk vijand) probeert te zijn, wil ik toch iets positiefs uit je post en het lijstje van dat laffe-ambtenaartje(als je mee leest, ga echte boeven vangen!) halen.
Met geen woord wordt er gerept over de inhoud hahaha, dus dat mag wel? Ik mis het betoog waarin vuurwerk wordt vergeleken met bermbommen. Zonde zeg! Gemiste kans!
P.s. mag ik hun emailadres?
Waarom mag je dat email adres niet delen, de enige reden die ik kan bedenken is dat iemand van de politie/justitie/rivm jou op persoonlijke titel heeft gemaild (of info@). Wat dus betekend dat hij/zij jullie vertrouwd, kortom zijn onze gegevens nog wel veilig of spelen jullie die ook door????Ik ben niet gepakt met illegaal vuurwerk nee, wij worden als website gewoon benaderd via info@ met die info. En of dat allang bekend is of niet, mij niet bekend, maar dit is gerelateerd aan dit actuele bericht, blijkbaar is de kwaliteit na die lánge tijd nog altijd slecht. Goed dat het dus nog eens wordt aangekaart.
Ik weet overigens niet waarom jij justitie / RIVM "onze gemeenschappelijke vijand" noemt, blijkbaar heb jij een andere mening dan mij en waarschijnlijk de meesten hier.
En nee, ik mag helaas niet delen wie het instuurde en dat doe ik dus ook niet.
Waarom mag je dat email adres niet delen, de enige reden die ik kan bedenken is dat iemand van de politie/justitie/rivm jou op persoonlijke titel heeft gemaild (of info@). Wat dus betekend dat hij/zij jullie vertrouwd, kortom zijn onze gegevens nog wel veilig of spelen jullie die ook door????
Waarom nemen jullie uberhaubt dit soort info direct serieus als volgens jullie de info nog niet bekend was? Is één foto van elke missproductie bij jullie dus genoeg bewijs?
Wat als ik foto's van missproductie van andere artikelen naar jullie opstuur, nemen jullie het dan net zo serieus? Volgens mij niet.
Jullie acteren nu als een uithangbord van het overheidsorgaan dat ONZE hobby met (bijna altijd) leugens naar de ***** helpt. Terwijl ze verdomme zelf impliciet en indirect de reden zijn dat hier zwaar vuurwerk in kinderhanden ontploft. Zij hebben het aanbod zelf gecreëerd door in België te lobbyen voor de strengere regelgeving, de vraag bleef immers bestaan.
De enige reden waarom ik denk dat jullie dat doen is voor persoonlijk gewin. Jullie lijken steeds meer op FPM waar uiteindelijk ook enkel en alleen voor persoonlijk gewin van 'beleid en koers' is veranderd... Dood en doodzonde want er zit hier zoveel knowhow die de 'algemene veiligheid' enkel bevorderd.
Waarom mag je dat email adres niet delen, de enige reden die ik kan bedenken is dat iemand van de politie/justitie/rivm jou op persoonlijke titel heeft gemaild (of info@). Wat dus betekend dat hij/zij jullie vertrouwd, kortom zijn onze gegevens nog wel veilig of spelen jullie die ook door????
Waarom nemen jullie uberhaubt dit soort info direct serieus als volgens jullie de info nog niet bekend was? Is één foto van elke missproductie bij jullie dus genoeg bewijs?
Wat als ik foto's van missproductie van andere artikelen naar jullie opstuur, nemen jullie het dan net zo serieus? Volgens mij niet.
Jullie acteren nu als een uithangbord van het overheidsorgaan dat ONZE hobby met (bijna altijd) leugens naar de ***** helpt. Terwijl ze verdomme zelf impliciet en indirect de reden zijn dat hier zwaar vuurwerk in kinderhanden ontploft. Zij hebben het aanbod zelf gecreëerd door in België te lobbyen voor de strengere regelgeving, de vraag bleef immers bestaan.
De enige reden waarom ik denk dat jullie dat doen is voor persoonlijk gewin. Jullie lijken steeds meer op FPM waar uiteindelijk ook enkel en alleen voor persoonlijk gewin van 'beleid en koers' is veranderd... Dood en doodzonde want er zit hier zoveel knowhow die de 'algemene veiligheid' enkel bevorderd.
Dit is geen discussie meer,maar eerder verwijden ookal zet je er vraagtekens achter.
Heb het gevoel dat er hier een paar zitten om het gene wat krom is recht proberen te praten en zelf ook weten dat het niet klopt om illegaal vuurwerk in een goed daglicht te zetten maar het toch proberen. Reden dat ik dat zeg is dat je bang bent dat je gegevens worden door gespeeld (dus dan heb je wat te verbergen) anders zou het niets uit maken.
Het zijn verder idd verwijten omdat ik niet het nut ervan inzie en het vooral als pleasen zie. Zoals Ghost zegt, er zijn ook andere fora waar je illegaal spul met mensen kan bespreken die bijna net zoveel weten als sommige leden hier. En qua legaal vuurwerk blijft VWC het beste. Maar blijf i.i.g. in je eigen straatje praten en doe niet net zo schijnheilig als Tony-mn-hele-bedrijfspand-lag-vol-zwaar-vuurwerk-maar-ben-nu-bekeerd-illegaal-vuurwerk-is-stom.