@Mattenfreak, ben je toevallig zelf gepakt met illegaal vuurwerk en moet je het daarom doorspelen? Volgens mij zijn alle feiten die je opnoemt namelijk allaaaang bekend.
De 10-15 gram vlinders zonder stop hebben al jaren last van kruid lekken, i.p.v. dit doodleuk te herhalen (keek oom agent over je schouder mee?) had je er ook bij kunnen vermelden hoe je de vlinders veilig kan maken (een lichtvochtige doek helpt voldoende).
Ook leuk het voorbeeld van de losse motor+knallading van de thunderking, dat was ook allaaaaang bekend bij die pijl. Niets nieuws dus.
En dan nog de feiten over de 'niet verstevigde' blokken: BOEIEND! Alsof deze blokken omvallen?
Buiten dat ik het erg flauw vind dat een mod hier een uithang bord van justitie/RIVM(onze gemeenschappelijk vijand) probeert te zijn, wil ik toch iets positiefs uit je post en het lijstje van dat laffe-ambtenaartje(als je mee leest, ga echte boeven vangen!) halen.
Met geen woord wordt er gerept over de inhoud hahaha, dus dat mag wel? Ik mis het betoog waarin vuurwerk wordt vergeleken met bermbommen. Zonde zeg! Gemiste kans!
P.s. mag ik hun emailadres?