Orc

"Sven & Koen" (wat/wie dat ook zijn)

Echter steken ze hem daarna nog een aantal keer los uit de hand af, en ziet het effect er nog steeds een stuk minder goed uit. Verder hebben ze geen enkel filmpje met de Orc rechtop neergezet op de normale manier.
Wat een volkomen mongolen en slechte rolmodellen. Kunnen we hun namen en filmpjes hier bannen aub? Zouden we ons niet mee moeten identificeren.

Hier nog een film van mij van de oude versie die afgelopen jaar te koop was. Super leuk speelgoed is dit! Echt balen dat de kwaliteit dit jaar zo rap achteruit is gegaan. Ik ga er nu niet meer naar zoeken.

Zoals je kunt zien/horen is hij echt harder dan de Crackling Crystal.

Baal zo enorm dat ik er vorig jaar niet meer gescoord heb met de 4 voor de prijs van 1 ‘fout’ op de website. Had gewoon minstens een karton moeten hebben, of wel 2!:D Achja heb er nu ook nog een aantal liggen, dus dat gaat wel goed komen!:handsup:

Ik heb ook geïnformeerd bij de dealer waar ik ze besteld heb, die heeft ook de nieuwe batch maar was wel zo vriendelijk om even te testen of ze echt zo slecht zijn. Volgens hem zijn de prestaties gewoon vergelijkbaar met de vorige batch en als het goed is krijg ik nog een filmpje, ik zal dan vragen of ik die hier mag delen.

Het filmpje is niks geworden, lukte niet om scherp te stellen. Helaas wel bevestiging van de dealer dat hij toch ook wel zag dat de prestaties minder zijn dan bij de batch van vorig jaar na er meerdere afgestoken te hebben.

Wat jammer dat het filmpje niet gelukt is die andere pipo's steken ze op de kop aan of strooien ermee :rolleyes: Toch wel een doosje testen.

Back
Bovenaan