Orc

Blij dat ik hier vorig jaar een karton van heb gekocht en er nog wat heb liggen. Mochten ze toch nog in de buurt komen van vorig jaar dan worden er gewoon nog wat meer gekocht dit jaar.

Juist, lijkt het beeld wel redelijk te bevestigen. Echt zonde! Wel briljant dat mensen hier een heel van karton gekocht hebben. Ik was zelf al blij met de 10 stuks aanbieding. Zijn er voorlopig ook genoeg, maar toch. Tikje kwijlend naar de foto en berichten eerder in dit topic, fijn om zo'n goed product achter de hand te hebben.

Zoals gevreesd zijn ze compleet verkloot… maakt het nog zuurder voor mij dat ik ze vorig jaar niet geleverd kreeg :frusty:

Ik ben niet verbaasd dat dit product is "gedowngrade". Viel me nog mee dat de vorig jaar versie niet was afgekeurd

Voordeel is wel dat je ze nu het hele jaar door mag stoken! Tenminste ik neem aan dat dit nu cat 1 is?!

Laatst bewerkt:
Zo zonde. Waarschijnlijk in een andere fabriek gemaakt oid. Laten we hopen dat er ook goede batches zijn..

Zeker zonde...... In deze video nog even op de achtergrond te zien in enkelvoud. Wat een dikke crackling wolk!

En bij deze in per 3 tegelijk.

8:11. Sorry maar ik denk dat zelfs een industriële oven dit niet kan oplossen

Prachtig hoe Sven en Koenno helemaal enthousiast zijn over de knetters van de Orc, zo zie je maar dat het voor de normale consument nog steeds een prima knetter product is :D

Typisch Lesli om kapot te maken wat goed was. Hard, ik weet het, maar te vaak in de praktijk gezien om niet te zeggen.

Back
Bovenaan