Open dag GBV 2010

Gaat gewoon door mannen. Fred stuurt de lijst door met de aanmeldingen en dan kunnen we een programma in elkaar draaien voor jullie.

Fred doet dus nog wel dingen voor VWC op dit moment, maar ik heb nog steeds geen verslag gezien, nou wil ik niet opdringerig zijn, maar ik ben toch wel erg benieuwd na meer dan een maand... Ik zou graag wat meer duidelijkheid willen hebben.

Moontan heeft alles wel op een lager pitje staan om niet op dezelfde manier door te gaan zoals hij voorheen deed, Ik denk dat we daar gewoon een beetje begrip voor moeten hebben en nog een poosje langer wachten.

Fred doet dus nog wel dingen voor VWC op dit moment, maar ik heb nog steeds geen verslag gezien, nou wil ik niet opdringerig zijn, maar ik ben toch wel erg benieuwd na meer dan een maand... Ik zou graag wat meer duidelijkheid willen hebben.

Nog even geduld aub. Fred is met het verslag bezig maar het duurt helaas wat langer dan jullie normaal gesproken gewend zijn:wink:. Even geduld dus nog.

Zo jongens ik heb inmiddels de lijst met aanmeldingen klaar en doorgestuurd naar de jongens van de crew. Dan kunnen die er mee verder en het e.e.a. gaan uitwerken samen met GBV.
Het definitieve aantal aanmeldingen ligt net iets onder de 100.
In een eerder stadium sprak ik over hogere aantallen maar bij het samenstellen van de lijst ben ik er achter gekomen dat er heel veel leden bij waren die zich meerdere malen hadden aangemeld.
Ik wens jullie alvast heel veel plezier bij de Open Dag, ik zie jullie daar, want ik ben er zelf ook bij om samen met de crew alles in goede banen te leiden.

Net iets minder dan 100 zeg je Fred. Maar als je realistisch kijkt naar dit aantal dan mogen we zeker nu al in dit stadia onwijs tevreden zijn met zoveel aanmeldingen. Ik kijk nu al met veel plezier naar de meeting uit.

Hi Fred, bedankt voor de update! Aangezien er nogal wat VWC'ers een vrije middag op moeten nemen, even een paar korte vragen als het mag:

- Nu het aantal onder de 100 ligt, worden het dan nog steeds 2 dagen?
- Is dat nog steeds 10 en/of 11 november?
- Enig idee vanaf welk tijdstip we welkom zullen zijn?
- Enig idee wanneer duidelijk wordt op welk van de 2 dagen je welkom bent i.v.m. vrij vragen?

Ik, en met mij ongetwijfeld vele anderen, hoop op een snelle reactie. Alvast bedankt!

Gizmo, jouw vragen en al het overige nieuws wordt op zeer korte termijn in dit topic gepost. Achter de schermen wordt hier erg hard aan gewerkt, dus wij vragen jullie om nog even geduld te hebben.:blink:

Hi Fred, bedankt voor de update! Aangezien er nogal wat VWC'ers een vrije middag op moeten nemen, even een paar korte vragen als het mag:

- Nu het aantal onder de 100 ligt, worden het dan nog steeds 2 dagen?
- Is dat nog steeds 10 en/of 11 november?
- Enig idee vanaf welk tijdstip we welkom zullen zijn?
- Enig idee wanneer duidelijk wordt op welk van de 2 dagen je welkom bent i.v.m. vrij vragen?

Ik, en met mij ongetwijfeld vele anderen, hoop op een snelle reactie. Alvast bedankt!

Is het mogelijk om een voorkeursdag op te geven???
Ik zelf ga liever 10 november ipv 11. want dan kan ik niet ivm sint maarten, ik heb immers 2 kinderen. Ik denk wel dat er meer mensen zijn die dit zullen hebben en anders niet kunnen. En dat zou toch erg jammer zijn.

+1 voor 10november :p

ps. @crew, ik wil jullie niet opjagen ofzo (weet zelf hoe irritant het kan zijn), maar het is al over 2.5 week, dus vrij vragen etc gaat steeds krapper worden...

Heren ik snap jullie ongeduld, maar we zijn druk in overleg wat betreft deze open dag. We weten dat het heel erg kort dag aan het worden is en jullie het ook allemaal moeten plannen met thuis en werk etc. Maar zodra wij meer weten dan komt het direct in dit topic te staan !!

Inmiddels hebben wij al wat meer concrete informatie ontvangen en wij zullen dan ook de leden die zich hebben aangemeld, een pm sturen met wat vragen waar wij nog antwoord op moeten krijgen. De persoonsgegevens zijn namelijk nodig voor registratie van de aanwezigen in het pand. :wink:

Zoals het er nu uit ziet;

Open dag GBV-WECO @ Veenendaal.

10 november v.a. 19:00 uur.
Einde programma 21:30 uur.
Programma: - Rondleiding
- Uitleg/presentatie
- Vragenvuur

Het zal tevens zo zijn dat niet iedereen die datum kan, daar kunnen we natuurlijk niets aan doen. Wel kunnen er 100 mensen in totaal komen, dus mochten er plekken over zijn, dan plaatsen we uiteraard nog de vraag of er nog andere mensen zijn die toch kunnen en het leuk zouden vinden. :)

En wanneer krijgen wij deze pm? Zeer tof dat het s'avonds is, hoef ik niet te spijbelen:D(Is het nog steeds niet erg als mijn vader/of moeder meegaat? ik kan zelf namelijk geen auto rijden, ben 15:P)

En wanneer krijgen wij deze pm? Zeer tof dat het s'avonds is, hoef ik niet te spijbelen:D(Is het nog steeds niet erg als mijn vader/of moeder meegaat? ik kan zelf namelijk geen auto rijden, ben 15:P)

Die pm komt dit weekend, Tabe is hem aan het opstellen voor alle nicknames. :wink:
Iemand meenemen is geen enkel probleem, hebben we ook rekening mee gehouden in de telling. Van die personen hebben we echter nog wel de NAW-gegevens nodig. :wink:

:bye:

Die pm komt dit weekend, Tabe is hem aan het opstellen voor alle nicknames. :wink:
Iemand meenemen is geen enkel probleem, hebben we ook rekening mee gehouden in de telling. Van die personen hebben we echter nog wel de NAW-gegevens nodig. :wink:

:bye:

En wat houden de NAW gegevens is?:p Ik ken het niet:rolleyes:

Back
Bovenaan