Open dag GBV 2010

Ja, ik ook en ik zou dan heel graag iemand meenemen. Is dat dan ook mogelijk?

In principe staat deze open dag alleen open voor VWC leden
Maar ik denk dat GBV er niet moeilijk over zal doen dat er familieleden/vrienden mee komen.
Meld je svp aan met de namen van diegenen die komen (via PM)

Op 9 augustus aanstaande staat er een bezoek bij GBV in Veenendaal gepland.
Een bezoek waarbij wij de informatie hopen mee te krijgen over de nieuwe producten en de foto,s hiervan.
Maar uiteraard zullen wij ook uitgebreid ingaan op de open dag in oktober a.s.
Dus na 9 augustus kunnen wij jullie meer over het programma etc.vertellen

De open dag bij GBV blijkt een enorm groot succes te worden.
Op het moment van dit schrijven zijn er al 174 !! aanmeldingen binnen

Op het moment dat Fred dit besprak nmet Gert Breeschoten had ik nooit durven dromen dat er zoveel aanmeldingen zouden komen. Echt helemaal geweldig!

Ik zit deze topic door te lezen maar ik zie alleen maar aanmeldingen om de open dag te bezoeken, terwijl Fred(moontan) ook heeft gevraagd hoe jullie deze dag graag zouden zien ingevuld dus:

:idea: Hebben jullie nog leuke ideeen wat jullie graag zouden willen om deze dag tot een succes te maken:idea:

Ik zit deze topic door te lezen maar ik zie alleen maar aanmeldingen om de open dag te bezoeken, terwijl Fred(moontan) ook heeft gevraagd hoe jullie deze dag graag zouden zien ingevuld dus:

:idea: Hebben jullie nog leuke ideeen wat jullie graag zouden willen om deze dag tot een succes te maken:idea:

nouja een grote demo zou niet mis zijn, dat is ook het enige wat ik mis bij de open dag:) Barbecue zou ook leuk zijn. Maar ik denk dat het dan te duur wordt?

1) Iets van een workshop ofzow...waarin/waarmee weet ik niet zo 1-2-3, maar daar kan GBV misschien invulling aan geven.

2) Misschien heeft GBV mooie filmbeelden van de produktie e.d.

3) Een tour over het complex mag natuurlijk zeker niet ontbreken.

4) Een ontwerp/ideeën wedstrijd, bijv. voor een cake of vuurpijl voor 2011-2012, welke dan ook (volgend de richtlijnen van GBV) zal worden uitgebracht voor de consument.

5) Demo / show...tja wat wil je met zo'n publiek. Kan eigenlijk niet ontbreken, maar moet wel haalbaar zijn natuurlijk dan.

Zo maar een paar hersen spinsels...

Als ik er meer bedenk dan post ik ze wel weer.

Ik zal ook mijn lijstje eens vertellen :p

1: Rondleiding door het hele complex

2: Een uitleg over hoe het allemaal in zijn werk gaat van ideeen fase tot daadwerkelijke levering.

3: Een prijsvraag voor de bezoekers van die dag.

4: Een mooie demo show aan het einde (met als mogelijk ook de nieuwe producten)

mijn lijstje

mijn lijstje

1. rondleiding
2. productie film
3. ontstaan van GBV/bedrijfsfilm
4. een mooie demo mag eigenlijk niet ontbreken met zoveel belangstellende!
5. MOOI WEER!!

tja,
eigenlijk is alles alweer genoemd:

1. een rondleiding
2. filmbeelden van de productie van de producten
3. demo/show van/met de nieuwe producten

mocht 3 niet mogelijk zijn, zijn filmbeelden van de nieuwe producten misschien ook wel leuk om te vertonen?

Als iedereen dan toch met ideeen komt zal ik me ook maar niet inhouden.

- Rondleiding over het terrein.
- Nieuwtjes over hun producten.
- Misschien wat beelden over het productie process in China.
- Een verhaaltje over het bedrijf zelf. (Wanneer/waarom opgericht, groei van het bedrijf enz.)
- Misschien wat weetjes over het bedrijf zelf. (Hoeveel kilo ze verkopen per jaar/ meest verkocht product enz.)
- Misschien nog iets van een leuk wedstrijdje met herken de producten.(Moontan mag niet meer meedoen :p )
- Wanneer haalbaar zou een demo ook zeer welkom zijn maar dit brengt natuurlijk een hoop met zich mee.

Wanneer ik nog meer ideeen heb zien jullie ze wel verschijnen.

We zijn gisteren, maandag 9 augustus op bezoek geweest bij GBV in Veenendaal.
Uiteraard is tijdens dit bezoek het onderwerp open dag uitvoerig besproken.
Nadere details over de invulling van deze dag zullen jullie zo spoedig mogelijk worden verstrekt.
Vanwege het groot aantal belangstellenden zal deze open dag in twee groepen worden opgesplitst. GBV kiest ervoor om deze open dag te organiseren op een moment dat alle nieuwe producten binnen zijn om deze aan jullie te kunnen laten zien.
De vermoedelijke data voor de open dag zullen zijn: 10 en 11 november
Nadere informatie volgt spoedig

Kan je een voorkeur uitspreken voor welke dag je graag in aanmerking zou kunnen komen en welke tijd zou het worden. Ik zit op die dagen namelijk met een late en een nachtdienst :sad:

Kan je een voorkeur uitspreken voor welke dag je graag in aanmerking zou kunnen komen en welke tijd zou het worden. Ik zit op die dagen namelijk met een late en een nachtdienst :sad:

Natuurlijk kan dat Arjan.
Overigens bestaat er de mogelijkheid dat de open dag in de avonduren gaat plaatsvinden.
:bye:

Natuurlijk kan dat Arjan.
Overigens bestaat er de mogelijkheid dat de open dag in de avonduren gaat plaatsvinden.
:bye:

He verdorie Fred, mijn voorkeur zou juist zaterdag overdags zijn. Dat wordt dan waarschijnlijk wat uurtjes verlof nemen :rolleyes:.
Maar ik wacht wel met verlof nemen tot de defenitieve data bekend zijn.

Back
Bovenaan