funkeliefhebber
VWC lid
Ik stook gewoon door, ik zal alleen wel uitwijken naar het dorp waar mijn ouders wonen, zolang je nog in Belgie in Duitsland vuurwerk kan kopen ga ik gewoon door.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Precies ze gaan nu al achter mensen aan die 70kg in huis hebben legaal gaat nergens over buurvrouw belt 1x ben je niet alleeb alles kwijt kan je gelijk paar dagen zitten straks met een belachlijk hoge geld boete dan ga ik wel in duitsland of belgie oud en nieuw vieren vind het wel best met regeltjesland nederland.Theorie en praktijk is toch echt anders, mijn eerste reactie is ook gewoon doorstoken, maar ben bang dat het in de praktijk niet gewoon doorstoken wordt.
Ik ben echt huiverig of ik nu moet bestellen, gezien het verbod in Rotterdam neig ik momenteel naar even passen.
Precies ze gaan nu al achter mensen aan die 70kg in huis hebben legaal gaat nergens over buurvrouw belt 1x ben je niet alleeb alles kwijt kan je gelijk paar dagen zitten straks met een belachlijk hoge geld boete dan ga ik wel in duitsland of belgie oud en nieuw vieren vind het wel best met regeltjesland nederland.
Mee eens, is gewoon echt voorbij als ze het gaan verbieden. Mensen hier in Nederland zijn niet zo laidback als bv Hawaï. Verboden is gewoon klaar, het einde van vuurwerk.
Hoeft maar 1 buur te getuigen dat jij wat afgestoken hebt als de politie komt, of die filmt je en je mag gaan brommen of hoge boetes.
Brommen zelfs? De politie kan het nu niet eens aan?! Denk je echt dat ze gaan uitrukken om wat vuurwerk? Behalve bij enorme overlast. En wie zegt dat die video of foto van de buurvrouw niet van vorig jaar was? We leven niet in een dictatuur. Stop alsjeblieft met angst te zaaien. Nu al met oud en nieuw gedoogd de politie illegaal vuurwerk. Want ze hebben gewoon niet de mankracht om achter elke knal aan te gaan. En dat gaat ook niet veranderen, want de eerste oud en nieuw zonder vuurwerk gaat echt niet rustig verlopen![]()
Brommen zelfs? De politie kan het nu niet eens aan?! Denk je echt dat ze gaan uitrukken om wat vuurwerk? Behalve bij enorme overlast. En wie zegt dat die video of foto van de buurvrouw niet van vorig jaar was? We leven niet in een dictatuur. Stop alsjeblieft met angst te zaaien. Nu al met oud en nieuw gedoogd de politie illegaal vuurwerk. Want ze hebben gewoon niet de mankracht om achter elke knal aan te gaan. En dat gaat ook niet veranderen, want de eerste oud en nieuw zonder vuurwerk gaat echt niet rustig verlopen![]()
Die thunderkings mogen er wel per direct uit, dat zijn echt van die artikelen per bulk waarvan kinderen het niet op krijgen en dan ver voor oud en nieuw al weer gaan afsteken bij hun cat 1.
Die gaan er ook echt wel uit, pijlen idem (hebben we eindelijk een paar goede legale funke pijlen), rotjes is een dikke bullshit maar goed. er wordt een boel verwarring gebracht, de een ropet totaal verbod de ander roept verbod op pijlen en rotjes....... feit is dat het een grote bende gaat worden.Helemaal mee eens
Die gaan er ook echt wel uit, pijlen idem (hebben we eindelijk een paar goede legale funke pijlen), rotjes is een dikke bullshit maar goed. er wordt een boel verwarring gebracht, de een ropet totaal verbod de ander roept verbod op pijlen en rotjes....... feit is dat het een grote bende gaat worden.
Politie roept al dat het op heterdaad betrappen lastig worden maar dat mensen ook foto;s mogen maken van daders, dat is ook geldig.... roept op tot oorlogpraktijken, die wordt drama en er worden kampen gemaakt de voorstanders tegen de tegenstanders.... en de politie is de scheidrechter/.
Mij bereikt zojuist het bericht dat het knalvuurwerk en de vuurpijlen van de markt wordt gehaald. Hier zou vanuit de branche al een akkoord voor liggen. Het is denk wachten op de officiële berichtgevingen, maar ik zou dus even wachten met het aanschaffen van pijlen en knalvuurwerk.
Klopt de branche heeft al lang een deal gemaakt, men heeft alleen niet door dat deze deal de branche langzaam de keel dicht gaat dicht knijpen. Ze loodsen zichzelf naar het slachthuis toe en sleuren de verkooppunten hierin mee. Lekker bezig, iets te goed van vertrouwen.Mooi hè, zogenaamd eerst het advies van de OVV naast ze neerleggen, jaartje zogenaamd “proberen” opeens volledige stijging in alles en hop, pijlen en knalspul verboden. Plan is allang uitgestippeld.
Per direct verboden en compensatie van wat miljoenen hoorde ik Marcel T(/B?)eunissen roepen op tv.Maar, worden pijlen dan per direct verboden? Komende jaarwisseling het laatste jaar dat ze verkocht mogen worden lijkt me logischer. In dat geval kun je dezelfde tactiek toepassen als met de cat3 single shots en matten.
Dan moeten een aantal mensen straks een grotere schuur of groter gaan wonen...
Maar, worden pijlen dan per direct verboden? Komende jaarwisseling het laatste jaar dat ze verkocht mogen worden lijkt me logischer. In dat geval kun je dezelfde tactiek toepassen als met de cat3 single shots en matten.
Dan moeten een aantal mensen straks een grotere schuur of groter gaan wonen...
Per direct verboden en compensatie van wat miljoenen hoorde ik Marcel T(/B?)eunissen roepen op tv.