Bombette Packe

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 8050
Artikelnaam: Bombette Packe
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 40 gram per stuk
Aantal Schoten: 3 stuks
Effectomschrijving: 3 mega single shots met witte glitter, brocade crown, groene glitter en grote gouden chrysanthemum
Kartoninhoud: 8/3
Tijdsduur: 2sec
Stijghoogte: 20-25 meter
Richtprijs: ...

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken CAFFERATA voor deze informatie

Laatst bewerkt door een moderator:
Klopt, maar is wel heel interessant voor de vuurwerkverkopers in de grensstreek.
De marge is wel minder, maar wij moeten wel tegen verkoopprijzen op die afhankelijk zijn van minder regelgeving.
Dus ha ha ....

Ben benieuwd of we hier op korte termijn nog een filmpje van krijgen? Gezien Het filmpje vd Mortar kings er al wel is

Erg vreemd dat hier nog steeds geen beelden van zijn. Wat ik overigens ook niet begrijp is dat deze set binnen de lijn German Power valt.. F3 single shots zijn toch niet toegestaan in Duitsland? :frusty:

Erg vreemd dat hier nog steeds geen beelden van zijn. Wat ik overigens ook niet begrijp is dat deze set binnen de lijn German Power valt.. F3 single shots zijn toch niet toegestaan in Duitsland? :frusty:

Baal achteraf wel dat ik deze besteld heb, ipv de Mortar kings. Krijg er toch een beetje een slecht gevoel bij ook omdat de video zo lang op zit laat wachten. Geen goed teken iig

Wie zegt dat die lijn ook in Duitsland word verkocht? :wink:

Je kunt ze elders stuk goedkoper krijgen maar dan moet je net geluk hebben dat het in je buurt is.

Vuurwerkstore Holten € 9.50 bv

zijn hier al beelden van?

bij vuurwerkstore Holten in de actie €4,75 betaald (8x) voor dit setje, ik ben eigenlijk wel benieuwd wat ik gekocht heb haha

Back
Bovenaan