Twinkling Bauhinia [GEANNULEERD]

We hebben er lang op moeten wachten, maar het is Evolution Fireworks toch gelukt om het farfalla/tourbillon effect te verwerken in consumenten vuurwerk. Dit is dan ook een mooi moment om dit topic weer te openen. Onlangs verscheen het volgende bericht op de Facebookpagina van Evo:

Men heeft er heel lang op moeten wachten. En velen hadden het niet meer verwacht, maar naar 4 jaar doorzetten en testen hebben we het toch voor elkaar gekregen. Het 30mm farfalla effect designed by Evolution Fireworks. Een uiterst mooi en uniek effect waar we ontzettend trots op zijn. Door de arbeidsintensieve productie helaas maar 100 dozen beschikbaar welke we eerlijk proberen te verdelen onder de geïnteresseerde Evolution dealers.
Onderstaand filmpje is op 130mtr afstand gefilmd.

Klik op onderstaande afbeelding om het filmpje te starten.

Bron: Facebook Evolution Fireworks

Laatst bewerkt:
Als die op tijd/droog aankomt is het een needbuy puur om het effect irl uit een 30mm tube te zien komen :shocked: hulde hoor

Men heeft er heel lang op moeten wachten. En velen hadden het niet meer verwacht, maar naar 4 jaar doorzetten en testen hebben we het toch voor elkaar gekregen. Het 30mm farfalla effect designed by Evolution Fireworks. Een uiterst mooi en uniek effect waar we ontzettend trots op zijn. Door de arbeidsintensieve productie helaas maar 100 dozen beschikbaar welke we eerlijk proberen te verdelen onder de geïnteresseerde Evolution dealers.
Onderstaand filmpje is op 130mtr afstand gefilmd.

Helaas voor jullie, ik heb alle 100 dozen opgekocht. :cool:

Nee maar ff serieus, 100 is echt weinig... Als er net als in de Fading stars 6 in een karton zitten, heb je maar 600 cakes... Ik vermoed dat deze binnen een week is uitverkocht

Klopt, 6 in een karton dus totaal 600 idd. Is ook bevestigd door Evolution.
Ze zijn wel duurder ivm de bewerkelijkheid om dit effect te maken.

Normaal wacht ik een jaartje, maar ben benieuwd of ik een van de gelukkigen ben die hier zijn hand op weet te leggen. Wat een beauty.

Jaren op gewacht. Bloed, zweet en tranen heeft het je gekost. Maar daar is hij dan, geweldig! Ongelooflijk mooi, hoop er ook te kunnen bemachtigen. Afwachten en op tijd bestellen!

Balen dat andere importeurs er ook gelijk mee komen en het idee Evolution overnemen. Op de demo van Rubro was er ook een enkele cake met het farfalle effect. Uiteraard gebeurt dit op grote schaal van elkaar, maar dit is wel erg snel. Mits goed verkrijgbaar blijf ik als liefhebber lekker bij Evo vanuit het principe.

Balen dat andere importeurs er ook gelijk mee komen en het idee Evolution overnemen. Op de demo van Rubro was er ook een enkele cake met het farfalle effect. Uiteraard gebeurt dit op grote schaal van elkaar, maar dit is wel erg snel. Mits goed verkrijgbaar blijf ik als liefhebber lekker bij Evo vanuit het principe.

Mij lijkt persoonlijk dat die van Evo mooier wordt, ook is die van Rubro ook duur, maar zit er ook nog een ander magerder effect bij.

Mij lijkt persoonlijk dat die van Evo mooier wordt, ook is die van Rubro ook duur, maar zit er ook nog een ander magerder effect bij.

Over welke cake hebben jullie het?
Ik zou ook kiezen voor deze, maar mocht die niet verkrijgbaar zijn, dan is het wel interessant een alternatief te hebben.

Back
Bovenaan