Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik ga gewoon bestellen, ben niet bang dat het opeens verboden gaat worden. Voordat dat zo is zullen er eerst heel wat stappen moeten worden ondernomen. Ik durf dat wel aan.
en ook de vuurpijlen, wat ik me eigenlijk wel voor kan stellen bij de pijlen. Maar de discussie gaat natuurlijk vooral over alle vernielingen en aanvallen op hulpverleners, een aantal mensen gaat voor anarchie op straat met oud en nieuw ofwel vernielen, fik erin en schijt aan alles...verder veel drank en pillen, wat tegenwoordig ook vrij normaal is...helaas worden wij als echte liefhebben daar de dupe van...Een compleet vuurwerkverbod zie ik persoonlijk echt niet gebeuren. Wel mogelijk het wat hun noemen 'gevaarlijke' en 'smijt' vuurwerk denk ik.

Met je eens. Nu verbieden houd in dat half Nederland naar Duitsland gaat voor vuurwerk en dat is niet te handhaven. Verder liggen er nog tonnen thuis bij veel mensen, wat toch afgestoken zal moeten worden.
. Later dit jaar waarschijnlijk wel.Mensen schamen zich voor vuurwerk net zo erg als voor roken, vlees eten, autorijden enz.....

Als het er komt dan komt het er zo simpel is het. Maar om nu steeds te gaan zitten mauwen hierover op het forum en al die negatieve berichtgeving te lezen... heb wel wat beters te doen.