Lion

had voor het eerst dit jaar geen china red sinds de afgelopen 7 jaar. maar dat gaat dit jaar niet meer gebeuren. deze staat dikgedrukt op de lijst!

Al jaren koop ik bij onze china red dealer in Badhoevedorp en dit jaar was eigenlijk beter dan ooit. Deze box was top en naast de Poema bakken de beste die ik had.

had voor het eerst dit jaar geen china red sinds de afgelopen 7 jaar. maar dat gaat dit jaar niet meer gebeuren. deze staat dikgedrukt op de lijst!

Hier net zo. Net uitgerekend dit jaar met toppers zoals deze Lion een keer geen China Red besteld. Baal er nog elke dag van. Deze staat hier boven aan de lijst.

Of iemand is heel snel geweest, of ze hebben hem offline gehaald :P ze hadden er net nog 7, nu uitgezet haha. Mijn maat is sloom met reageren helaas anders had ik er 2 aangeschaft.

Of iemand is heel snel geweest, of ze hebben hem offline gehaald :P ze hadden er net nog 7, nu uitgezet haha. Mijn maat is sloom met reageren helaas anders had ik er 2 aangeschaft.
Denk dat ze hem offline gehaald hebben, vanwege de prijs CR let er goed op dat er niet met prijzen gestunt wordt .

Back
Bovenaan