Lion

Wat een gave bak zo op film zeg, net als de Gorilla echt een topper bij China Red. Komend jaar maar eens kijken waar we deze kunnen bemachtigen.

Ik was ook 1 van de gelukkige die hem in de collectie had. Dit kwam door de demo van rijswijkse vuurwerkhal!
Het publiek en ik hebben staan genieten, wat hem zo speciaal maakt is de laatste cake, wauw!!

Ik had hem zelf ook alleen met filmen is er iets niet goed gegaan, gelukkig had me pa hem ook dus dan deel ik deze wel met jullie :D

• Like
Waarderingen: KJ25
Gisteren bij het ophalen van de bestelling bij Stunthal Elst deze op de valreep nog meegepakt. Hebben tijdens de voorverkoop niet online gestaan maar spotte de dummy gelijk in de showroom. Ga hier van genieten samen met de Gorilla

Dankzij jouw bericht ben ik ook wezen kijken; en daar ging mijn ruggengraat ;)

Deze staat hier in ieder geval dikgedrukt op de lijst, al veel films gezien nu en de reacties zijn ook duidelijk, dit is gewoon een must have.

Ik heb de omlabeling van de Lion van China Red geschoten namelijk de Dark Empress uit de Oriental Collection. Dit is mijn favoriete compound van het jaar 2023/2024. Heerlijke salvo's met een brede spreiding van de effecten en de crackling palmtree finale die erop los ramt. Zou zomaar de compound van het jaar kunnen zijn! Tip: Maak een 100 shots compound van de finale cake of doe hem los in de verkoop dan weten de liefhebbers er wel raad mee. :idea:

P.S: Had helaas bij deze compound last van wat sterke windstoten, maar zelfs dat mocht het plezier niet drukken.

Wat een dikke box blijft dit op alle films zeg. Mensen worden er goed enthousiast van, dat zegt genoeg. Must have.

Back
Bovenaan