Daar staan nog wel wat meer artikelen onder adviesprijs zag ikIk denk dat hij Oss bedoelt, ook de blackhawk die ik sterk kan aanraden staat hier voor 99,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Daar staan nog wel wat meer artikelen onder adviesprijs zag ikIk denk dat hij Oss bedoelt, ook de blackhawk die ik sterk kan aanraden staat hier voor 99,-
Lions?Meteen 2 in de airfryer gegooid!
Geen Lion, Blackhawk of Gorilla in Oss te vinden, bij de vier vuurwerkwinkels die er nog bestaan. Niet bij Coppelmans, Knalkoning, de Fiets+ en de haardenwinkel van WTF vuurwerk. Van deze vier winkels is overigens het tuincentrum de enige met China Red in hun assortiment.Daar staan nog wel wat meer artikelen onder adviesprijs zag ik
Ben je dan te laat mee, hadden er bij coppelmans voldoende voor 119€Geen Lion, Blackhawk of Gorilla in Oss te vinden, bij de vier vuurwerkwinkels die er nog bestaan. Niet bij Coppelmans, Knalkoning, de Fiets+ en de haardenwinkel van WTF vuurwerk. Van deze vier winkels is overigens het tuincentrum de enige met China Red in hun assortiment.
Ze hebben de kooi artikelen gewoon van de site gehaaldBen je dan te laat mee, hadden er bij coppelmans voldoende voor 119€
deze zijn ondertussen verkocht
staan er toch nog een aantal op die een kooi hebben/hadden, lijkt me dus niet.Ze hebben de kooi artikelen gewoon van de site gehaald![]()
Denk toch dat ze er wel afgehaald zijn, want ze waren ineens allemaal weg. Ook de dierencakes die er nog opstonden. Wat de reden is weet ik niet.staan er toch nog een aantal op die een kooi hebben/hadden, lijkt me dus niet.
Vorig jaar kon ik die in november nog bestellen, vandaar nog niet met de winkels in eigen woonplaats bezig geweest. Maar dan sla ik Coppelmans dit jaar mooi een keertje over.Ben je dan te laat mee, hadden er bij coppelmans voldoende voor 119€
deze zijn ondertussen verkocht
Zo zit het, alle kooi artikelen van de site gehaald. Zoals de meeste CR dealers geen kooi artikelen op de site hebben staanZe hebben de kooi artikelen gewoon van de site gehaald![]()