Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
had voor het eerst dit jaar geen china red sinds de afgelopen 7 jaar. maar dat gaat dit jaar niet meer gebeuren. deze staat dikgedrukt op de lijst!
Mooi mysterieus hoorHad er al een in bestelling staan en was ook de mysterybox bij steenbergen voor 109. Ontzettend blij mee! VSHAPE finale it is.
Aiii... Dat is snel. Misschien toch een foutje geweest dan.Of iemand is heel snel geweest, of ze hebben hem offline gehaaldze hadden er net nog 7, nu uitgezet haha. Mijn maar is sloom met reageren helaas anders had ik er 2 aangeschaft.
Ja had hem graag gehad voor dat geld, gratis vuurwerk scheelt me niet zoveel. Maar helaas xDAiii... Dat is snel. Misschien toch een foutje geweest dan.
Ef goed in de gaten houden. Komt misschien wel weer terugJa had hem graag gehad voor dat geld, gratis vuurwerk scheelt me niet zoveel. Maar helaas xD
Denk dat ze hem offline gehaald hebben, vanwege de prijs CR let er goed op dat er niet met prijzen gestunt wordt .Of iemand is heel snel geweest, of ze hebben hem offline gehaaldze hadden er net nog 7, nu uitgezet haha. Mijn maat is sloom met reageren helaas anders had ik er 2 aangeschaft.