Lion

Maak aub een compound van 100 shots van het laatste effect. Wat een top kwaliteit! Leek bijna op de green flying silver palmtree van vroegah. Voor mij de topper van de avond.

Maak aub een compound van 100 shots van het laatste effect. Wat een top kwaliteit! Leek bijna op de green flying silver palmtree van vroegah. Voor mij de topper van de avond.

Echt he, kon m'n vinger er niet op leggen gisteren maar hij deed me denken aan Bonbridge inderdaad. Was echt van superieure kwaliteit, als je hier een 100 shots box van maakt met steeds even een ander kleurtje in de salvo's dan heb je een nummer 1 box in het assortiment. Of maak er een cake van dan maken wij er wel een projectje mee haha

Heerlijke doos dit zeg, zeker het einde is erg goed! Staat toch dikgedrukt op de wishlist. Al wat aan het rondkijken geweest waar ik hem kan halen, mogelijk toch nog een extra shop toevoegen.. keuzes keuzes.

Ik had de Final Destination al in bestelling staan, maar die komt toch beduidend minder over op de beelden van gister.. Ik twijfel dan ook om die om te ruilen met de Lion.

Ik hoop dat we er ook van uit mogen gaan dat dit allemaal productie betreft wat er geschoten is, het zou wel heel zuur zijn als je na de demo producten gaat bestellen en het opgevoerde samples blijken te zijn.

Ziet er ook dikke prima uit deze box. Wat doorsnee effecten, maar dat laatste effect is wel echt heel gaaf. Maak daar een 100 sh i-shape box van en ik ben klant!

Hele dikke box. Ga deze volgend jaar zeker in de gaten houden. Net als wat andere producten van CR. Ik vind dat ze tot nu toe wel één van de betere importeurs van dit jaar.

Hele dikke box. Ga deze volgend jaar zeker in de gaten houden. Net als wat andere producten van CR. Ik vind dat ze tot nu toe wel één van de betere importeurs van dit jaar.

Wat een ontzettende beuker is dit toch, heerlijk! Volgens mij komt deze en zo'n beetje alles van China Red uit dezelfde fabriek als de de Breakout: Key International Trading oid. Verklaart de goede burst :cool:

Complimenten aan jou en hoe jij de producten op de demo's in beeld brengt. Topkwaliteit beeld en geluid en mooi dat je de gebouwen erbij ziet en beseft hoe groot de effecten zijn. Ga zo door! :thumbsup:

Deze ziet er nog mooier uit dan de break out. Is ie ergens nog rond de 120,- of minder gespot? 150,- vind ik ook teveel..

Box zelf ziet er zeker top uit maar zou het zeer tof zvinden als die laatste cake los uitgebracht word die vind ik echt dik.

Wat een ontzettende beuker is dit toch, heerlijk! Volgens mij komt deze en zo'n beetje alles van China Red uit dezelfde fabriek als de de Breakout: Key International Trading oid. Verklaart de goede burst :cool:

Complimenten aan jou en hoe jij de producten op de demo's in beeld brengt. Topkwaliteit beeld en geluid en mooi dat je de gebouwen erbij ziet en beseft hoe groot de effecten zijn. Ga zo door! :thumbsup:

Eens met bovenstaande, erg mooie filmpjes en realistische weergave!

Bedankt! :D

Back
Bovenaan