Lion

Haa, die Gorilla ziet er ook wel aardig uit maar de finale van de Lion is wel gaaf:). Break out vorig jaar afgestoken en vind die finale een beetje slap..

Afgaande op de demofilms besteld.Dank daarvoor!
Samen met de Gorilla en het chinees nieuwjaarpakket
Vorig jaar de Break Out geschoten maar op basis van de beelden spreekt deze me meer aan.
Tempo, kleur, spreiding en een dikke finale!
En heel eerlijk de 20% gratis koste me dit 355 voor het totaalplaatje wat het voor mij verantwoord:rolleyes:

Toch ook maar overstag gegaan en dit mooie ding aangeschaft, de demo heeft me echt overtuigd. :)

Net zien staan bij de Tuinwereld, viel wat kleiner qua formaat uit dan verwacht, mooi compact, net zoals zijn broer de Gorilla

Bijlagen

• IMG_2123.jpg
    IMG_2123.jpg
    201,4 KB · Weergaven: 30
  • IMG_2122.jpg
    IMG_2122.jpg
    202,8 KB · Weergaven: 29
Ilt zou gewoon de 1e van een productie in China moeten testen, en niet naderhand alles afkeuren, en de importeurs met ongelooflijke kosten op moeten zadelen. Ik vind dit eigenlijk gewoon absurd!

Besteld maar nog geen bericht gehad over afkeur.
Hoop er het beste van en anders pak ik en bulldozer mee en een extra cake.
Lijkt wel alsof alles wat goed is afgekeurd wordt.

Alle intratuin locaties lijken hem van de site gehaald te hebben. Alle locaties anders dan de intratuin is ie gewoon nog te bestellen. Ik heb hem bij Makkelie besteld, hier wordt hij “gewoon” uitgeleverd.

Ilt zou gewoon de 1e van een productie in China moeten testen, en niet naderhand alles afkeuren, en de importeurs met ongelooflijke kosten op moeten zadelen. Ik vind dit eigenlijk gewoon absurd!

Dat is het ook, maar wie betaald daar indirect voor.. juist wij :frusty:

Back
Bovenaan