Lidl - Categorie 1 vuurwerk

De Lidl krijgt nog 1 keer een levering in wk52. Het gaat maar om slechts 3 artikelen, welke artikelen dit zijn stond er niet bij.

In Biddinghuizen enkel een restje sterretjes en lontjes afgelopen weken. Deze week, niks, nada.

Ook lidl doorwerth heeft weer liggen!

20211229-140625.jpg

Alles nieuwe 2021 batch

Hier ook volle schappen knetterlinten, heb wat mee genomen maar ik vind ze nog slechter presteren dan de aldi 2021 batch.

Een vlam en rook maar amper geluid.

Had hier ook wat gelegen maar t kleine schap knetterlinten was al leeg. 2021 productie had ik toch niet meer genomen, teleurstelling gegarandeerd. Dat wordt volgend jaar nog wat hij weer een verbod...worden we definitief illegale circuit in geduwd.

Ben vooral benieuwd of de knetterlinten nog een beetje goed zijn (die van de Action dit jaar waren niet heel goed) en hoe het Volcano pakket het doet. Star Fountains uit dat pakket waren in het verleden zeker nog wel goed.

Zal wel wat pakjes halen om de hoek bij de lidl afsteken en meteen terug met de bon in de hand als ze niet goed zijn��

Ik ga er niet meer heen. Heb nog genoeg Cat1, en zo te zien zit er weinig nieuws bij. Vorig jaar gekkenhuis hier in Zeist bijna alles was binnen no time weg aansteeklonten uitgezonderd. Mensen gingen met tassen vol de winkel uit. Een ander niets gunnend.:no:

Ohh ja, er zal zeker een run zijn dit jaar, als nooit tevoren denk ik.
De leken zijn nnml bang dat volgend jaar niks meer mag.
En de echte fans (en influencers/joetoebers) nemen vanaf de 1e minuut al de eerste volle kartonnen in, foei ) en de rest daarna heeft pech...
Wordt eens tijd voor een èchte poll om te zien hoeveel % vd bevolking wèl voor vuurwerk is.

Ohh ja, er zal zeker een run zijn dit jaar, als nooit tevoren denk ik.
De leken zijn nnml bang dat volgend jaar niks meer mag.
En de echte fans (en influencers/joetoebers) nemen vanaf de 1e minuut al de eerste volle kartonnen in, foei ) en de rest daarna heeft pech...
Wordt eens tijd voor een èchte poll om te zien hoeveel % vd bevolking wèl voor vuurwerk is.

Back
Bovenaan