Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Lidl Arnhem elderveldplein had vrijwel niks, enkel een paar pili crackers. Ze vertelde me dat er af en toe wat binnen komt maar het vaak gelijk weer weg is. Gaat met dozen tegelijk.

Dan moet je naar Malburgen gaan, daar ben ik ook geweest!
Zat heel erg te twijfelen om er langs te gaan, uiteindelijk niet gedaan omwille van de tijd en alleen voor deze gekozen. Toch verkeerd gekozen dan denk ik hahah. Bedankt voor de tip.

Zat heel erg te twijfelen om er langs te gaan, uiteindelijk niet gedaan omwille van de tijd en alleen voor deze gekozen. Toch verkeerd gekozen dan denk ik hahah. Bedankt voor de tip.

Ik ben afgelopen zaterdag geweest en heb 3 dozen knetterfontijnen gehaald, daarna naar Huisman Vuurwerk en daarna naar de Action. Gisteren stond ik bij
Theo van Huet en heb daar ook nog wat gehaald. Leuk rondje voor zaterdagmiddag.
Vandaag stond ik weer bij de Aldi in Zevenaar maar daar hadden ze helemaal niks. Wat zoek jij nog dan?

Ik ben afgelopen zaterdag geweest en heb 3 dozen knetterfontijnen gehaald, daarna naar Huisman Vuurwerk en daarna naar de Action. Gisteren stond ik bij
Theo van Huet en heb daar ook nog wat gehaald. Leuk rondje voor zaterdagmiddag.
Vandaag stond ik weer bij de Aldi in Zevenaar maar daar hadden ze helemaal niks. Wat zoek jij nog dan?
Voornamelijk knetterlinten, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ze die binnenkort ook wel bij de Aldi hebben

Voornamelijk knetterlinten, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ze die binnenkort ook wel bij de Aldi hebben

Ja die zoek ik ook nog!
Weet jij wanneer deze binnen komen?
Ik bestel ze normaal bij een Aldi filiaal
in Arnhem, maar volgens mij komt er niks binnen bij Aldi, omdat het bij Lesli uitverkocht is.

Ja die zoek ik ook nog!
Weet jij wanneer deze binnen komen?
Ik bestel ze normaal bij een Aldi filiaal
in Arnhem, maar volgens mij komt er niks binnen bij Aldi, omdat het bij Lesli uitverkocht is.
Denk dat Lesli die voorraad voor de Aldi bestemd is wel apart heeft gezet

St8ment heeft knetterlinten voor € 9.99 niet normaal 75 stuks. Heb nu 3 pakjes bij de Lidl wel batch 2020 maar veel goedkoper bij de Lidl. Bedankt Lidl

Mocht iemand nog opzoek zijn naar knetterlinten. Vandaag 12 dec, rond 14:15 lagen er nog redelijk wat pakjes knetterlinten bij R'Dam Slaak

Hier in Ommen ook alles weg. Kwam nog wel terug volgens een medewerker, alleen geen idee wanneer …

Back
Bovenaan