Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Lidl Arnhem elderveldplein had vrijwel niks, enkel een paar pili crackers. Ze vertelde me dat er af en toe wat binnen komt maar het vaak gelijk weer weg is. Gaat met dozen tegelijk.
Zat heel erg te twijfelen om er langs te gaan, uiteindelijk niet gedaan omwille van de tijd en alleen voor deze gekozen. Toch verkeerd gekozen dan denk ik hahah. Bedankt voor de tip.Dan moet je naar Malburgen gaan, daar ben ik ook geweest!
Zat heel erg te twijfelen om er langs te gaan, uiteindelijk niet gedaan omwille van de tijd en alleen voor deze gekozen. Toch verkeerd gekozen dan denk ik hahah. Bedankt voor de tip.
Voornamelijk knetterlinten, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ze die binnenkort ook wel bij de Aldi hebbenIk ben afgelopen zaterdag geweest en heb 3 dozen knetterfontijnen gehaald, daarna naar Huisman Vuurwerk en daarna naar de Action. Gisteren stond ik bij
Theo van Huet en heb daar ook nog wat gehaald. Leuk rondje voor zaterdagmiddag.
Vandaag stond ik weer bij de Aldi in Zevenaar maar daar hadden ze helemaal niks. Wat zoek jij nog dan?
Voornamelijk knetterlinten, maar ik ga er eigenlijk vanuit dat ze die binnenkort ook wel bij de Aldi hebben
Denk dat Lesli die voorraad voor de Aldi bestemd is wel apart heeft gezetJa die zoek ik ook nog!
Weet jij wanneer deze binnen komen?
Ik bestel ze normaal bij een Aldi filiaal
in Arnhem, maar volgens mij komt er niks binnen bij Aldi, omdat het bij Lesli uitverkocht is.
Ja die zoek ik ook nog!
Weet jij wanneer deze binnen komen?
Ik bestel ze normaal bij een Aldi filiaal
in Arnhem, maar volgens mij komt er niks binnen bij Aldi, omdat het bij Lesli uitverkocht is.
Het enige wat hier ligt zijn pilicrackers….aansteeklonten en brillen…..en niks anders