Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Zojuist nog even boodschappen gedaan. Viel me op dat alles goed vol lag alleen het grote fonteinenpakket nog maar 1, waarschijnlijk dus allemaal voor kinderen en geen volwassene meer die alles wegkopen

Idd, hier ook alleen de 31 stuks fonteinen zak gehaald; leuk spul voor in de tuin de komende avonden. De Star Fountains zijn altijd favoriet, ik dacht dat er ook vulkaantjes in zaten die paarse sterren gaven.

Bekijk bijlage 68534

Dit pakket was het enige aantrekkelijke, maar ik heb niets gekocht. Twee jaar terug twee pak gehad, met heel veel ander Cat 1 vuurwerk en het duurde enorm lang om alles op te maken. Voor af en toe door het jaar wellicht leuk, maar om keer na keer achterelkaar weinig spektakel te zien niet nee. :)

Het lijkt erop dat de cat1 verkopen dit jaar nog niet echt op gang komen.
Bij een lidl winkel in mijn buurt waren de fontijnen goed verkocht. Maar de knetterlinten juist niet.
Denk dat nu vooral volwassenen het sier kopen,bang voor een afsteekverbod, en tegelijkertijd hun kids minder zakcenten geven om knetterspul te kopen....
Tja, financiel moet er in deze tijden wel bezuinigd worden.

Net even weer bij Lidl Beuningen wezen kijken voor de 2022 batch knetterlinten, was het vuurwerk schap al opgedoekt en komt er niks meer binnen volgens de medewerker.

20221205_115427.jpg
Zijn deze wat soeps? Lidl hier is inmiddels geplunderd qua knetterlint, luchthuilers en het 31 delig fonteinpakketje. Rest nog zat.

Vandaag een paar doosjes batch2022 gehaald. Zijn wel een stuk beter dan de pruttelinten van vorig jaar, maar halen de kwaliteit van vroeger niet meer. Maar een paar tegelijk geeft toch wel een leuk geknetter.

Net zoals vorig jaar in een draadje werd besproken: laat dat spul- ook fontijntjes- goed drogen bij de verwarming, op de vensterbank bijv. Niet direct op de verwarming leggen !
Na drogen is er toch wel wat vocht uit gegaan, en knetteten ze hoorbaar beter.
Was vorig jaar zo gek dat mensen de linten voor en na het drogen op een weegschaal legden om het verschil te zien, haha

Net zoals vorig jaar in een draadje werd besproken: laat dat spul- ook fontijntjes- goed drogen bij de verwarming, op de vensterbank bijv. Niet direct op de verwarming leggen !
Was vorig jaar zo gek dat mensen de linten voor en na het drogen op een weegschaal legden om het verschil te zien, haha

hahah, desperate times call for desperate measures. Maar het werkte wel

Haha idd. Ik was 1 van die malloten die er een wetenschappelijke studie van had gemaakt :bonk: :D. Maar het was toen wel een leuk tijdverdrijf aangezien de reguliere webshops waren gesloten. Nee, geef mij maar dit jaar. Uren struinen naar goede koopjes. :handsup:

In Arnhem (Malburgen)lag alles weer vol vanochtend. Gelijk maar even wat knetterlinten, Volcano zak en luchthuilers gehaald voor de kleine.

Back
Bovenaan