SPRING JOY
VWC lid
welke lidl in drachten was je dan
De Laidel in het centrum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
welke lidl in drachten was je dan
oke ik was zaterdag rond half 10 bij de drait daar was alles nog verkrijgbaarDe Laidel in het centrum
oke ik was zaterdag rond half 10 bij de drait daar was alles nog verkrijgbaarDe Laidel in het centrum
Waar kan ik dit vinden, welke batch ze zijn? Zit me wen ongeluk te zoekenKnetterlinten in Almere kruidenwijk waren 2022 batch.
Idd, hier ook alleen de 31 stuks fonteinen zak gehaald; leuk spul voor in de tuin de komende avonden. De Star Fountains zijn altijd favoriet, ik dacht dat er ook vulkaantjes in zaten die paarse sterren gaven.
Bekijk bijlage 68534
Bekijk bijlage 68800
Zijn deze wat soeps? Lidl hier is inmiddels geplunderd qua knetterlint, luchthuilers en het 31 delig fonteinpakketje. Rest nog zat.
Bekijk bijlage 68800
Zijn deze wat soeps? Lidl hier is inmiddels geplunderd qua knetterlint, luchthuilers en het 31 delig fonteinpakketje. Rest nog zat.
Dat is de 2021 batch, niet veel soeps als je de reacties mag geloven..
Net zoals vorig jaar in een draadje werd besproken: laat dat spul- ook fontijntjes- goed drogen bij de verwarming, op de vensterbank bijv. Niet direct op de verwarming leggen !
Na drogen is er toch wel wat vocht uit gegaan, en knetteten ze hoorbaar beter.
Was vorig jaar zo gek dat mensen de linten voor en na het drogen op een weegschaal legden om het verschil te zien, haha
hahah, desperate times call for desperate measures. Maar het werkte wel
Net zoals vorig jaar in een draadje werd besproken: laat dat spul- ook fontijntjes- goed drogen bij de verwarming, op de vensterbank bijv. Niet direct op de verwarming leggen !
Na drogen is er toch wel wat vocht uit gegaan, en knetteten ze hoorbaar beter.
Was vorig jaar zo gek dat mensen de linten voor en na het drogen op een weegschaal legden om het verschil te zien, haha