Lidl - Categorie 1 vuurwerk

Ik koop alleen dat 31 delig fonteinen pakket van een tientje, vind die nog wel gaan, de rest hoeft voor mij niet, zeker die ratellinten zijn een aanfluiting geworden. Vorig jaar gelukkig maar 1 pakje gekocht en een open haard of kampvuurtje knettert harder. Nee, hou het dus liever bij de fonteinen en naar mijn mening is alleen dat pakket met 3 verschillende fonteinen waardig genoeg om gekocht te worden. Ik ben benieuwd naar jullie mening en wat jullie beweegredenen zijn om wat te kopen.

Idd, hier ook alleen de 31 stuks fonteinen zak gehaald; leuk spul voor in de tuin de komende avonden. De Star Fountains zijn altijd favoriet, ik dacht dat er ook vulkaantjes in zaten die paarse sterren gaven.

pic232.jpg

Japan deed onverwachte dingen gisteren in mijn toto inzet dus mezelf maar getrakteerd.:p
Viel me op dat er geen run meer op is, was er om 09.00 en alle schappen waren nog goed gevuld.
De schade bedraagt 11 pakken knetterlint, 2 Volcano assortimentjes, 1 pak crackling shot en 2 pakjes knettervulkaantjes. En 2 cronuts voor vrouwlief :p
IMG_20221203_094631.jpg
IMG_20221203_093317.jpgIMG_20221203_095812.jpg

Laatst bewerkt:
Was met mijn zoontje om half 10 heen en hier ook nog goed gevulde schappen. Blij om te zien dat de mensen het pruttelspul weer voor de kleintjes laten liggen. De grote jongens kunnen vanaf de 29e weer spelen ;)

In Zeist lag er nog genoeg om een uur of 12. Verleiding was groot. Maar heb alleen een bruin brood meegenomen. Heb nog zo veel Cat1.:wink:
Ook hier geen gekke toestanden zoals de afgelopen 2 jaar.

Hier in Drachten stonden om 08:00 vanochtend 15 boodschappen karretjes in de wachtrij. Binnen een kwartier alles op!

Net één pakje linten, batch 2022 en een zak fonteinen batch 2021, gekocht. Verleiding was te groot, had het eigenlijk niet nodig. :)

Tja.. misschien beter om zelf te beoordelen?! Ik vond het in ieder geval beter dan wat het was vorig jaar dan. Knetter fonteintjes die weer gewoon knetterde.
Geluid is verre van optimaal is alleen telefoon geluid en valt daardoor erg tegen vind ikzelf.

Nog zat hier in Biddinghuizen, alleen de pakketjes met grotere (lees: meer karton) ontbraken. voor de vorm twee pakken knetterlint mee:p

Net de fonteintjes uit de zak getest. Middelste is het leukste en duurt redelijk lang maar voor de rest niets bijzonders. En er was geen fontein met crackling te bekennen en juist voor dat fonteintje had ik het gekocht. Bij jullie ook het geval?

Back
Bovenaan