Kuiper Koekange

De Galaxy Collision van Royal, gaan jullie die ook nog verkopen?
Of is dat niet mogelijk (ik zie hem namelijk niet meer op de site van Royal staan, maar dat geldt ook voor de Universal Power, en die staat nog wel op jullie site)
Royal heeft ons nog niet afgebeld over de universal power, dus ga er van uit dat die nog gewoon geleverd wordt.

Waar ik eigenlijk op doelde was of jullie de "Galaxy Collision" (15schots cake) ook gaan verkopen.
Deze verkochten jullie vorig jaar wel, maar nu zie ik hem niet op jullie site staan.

Eddy.

Waar ik eigenlijk op doelde was of jullie de "Galaxy Collision" (15schots cake) ook gaan verkopen.
Deze verkochten jullie vorig jaar wel, maar nu zie ik hem niet op jullie site staan.

Eddy.

Ik zet hem er direct op.

@Lidu: Wat betreft de Zena Mania, voegt het nog wat toe ten aanzien van de boxen die we al hebben?

Ik zet hem er direct op.

@Lidu: Wat betreft de Zena Mania, voegt het nog wat toe ten aanzien van de boxen die we al hebben?

Wanneer hij voor 115 euro wordt aangeboden dan is hij mooier dan bijvoorbeeld de zena cakebox toch ?

Kunnen we al bijna (durf het hier bijna niet meer te zeggen:P) incl de kortingen bestellen ?:D:D

Korting is er alleen nog maar op wolff. Maar denk dat de rest ook snel komt, aangezien de prijzen bij de meeste winkels nu wel bekend zijn toch?

Laatst bewerkt:
Heb ik weer niet goed gekeken:frusty: nu wachten tot de site helemaal gereed is om eem mooie bestelling de deur uit te doen!

Het word wel steeds onvriendelijker in jullie verhaal!

Je zegt het is niet ons probleem dat de winkels 1 dec hun korting sluiten.
Wij hebben ook respect voor ''Ajo is momenteel ook druk met sinterklaas / kerst''

en moet tussen door ook vuurwerk doen...tja wat willen jullie nu verkopen en verdienen of niet, anders moet je er gewoon niet aan beginnen.

Neem dit niet verkeerd tot u het zijn alleen dingen die mij zo opvallen no hard feelings

Momenteel net terug uit duitsland, dus dacht zal hier maar reageren. Er wordt hier continu gesproken van het niet werken van een kortingssysteem.. Functioneel werkt het kortingssysteem volledig en is die klaar. Alleen ik vul pas kortingsregels in, zodra ajo mij daar opdracht toe geeft. Momenteel heeft die dat alleen nog voor wolff gedaan, dus deze is dan ook ingevuld. ik heb nooit gezegd dat op alle producten dit jaar 30% komt, dus vragen waarom op de rest van de producten die 30% nog niet zit, is niet goed lezen. ik heb gezegd dat de korting per leverancier dit jaar verschilt. Zodra ajo weet hoeveel die op andere lijnen wil geven, maakt hij mij dit kenbaar en vul ik het in.

Dat andere winkels hun korting sluiten op 1 december is niet ons probleem... Als jij een bankstel ergens koopt, kan die ook bijvoorbeeld 3 weken later ergens anders in de aanbieding zijn... Dan heb je ook gewoon pech. Zo werkt het bij vuurwerk ook. Momenteel wordt het gezien alsof je als winkel voor 1 december open moet wezen, omdat de freaks daar "recht" op hebben. Zo werken wij bij kuiper niet... en dat heb ik laatst ook al is gezegd. Dus als je bang bent dat je een korting misloopt, moet je het vooral in de aanbieding kopen bij de andere verkoper. Als het dan zometeen goedkoper is bij ons, heb je dus mis gegokt.
Ajo is momenteel ook druk met sinterklaas / kerst en moet tussen door ook vuurwerk doen. Hij heeft laatst een hoop offertes de deur uit gedaan. en heeft nu een lijst met alle kortingen per product voor offertes.

Wij hanteren de zelfde prijzen voor zowel consumenten als freaks. Wij hebben dan ook geen speciale freaksite of freak acties. Wel kan je bij ons als je voor meer als 400 euro besteld gewoon een offerte opvragen. Ajo berekent dan de prijs op basis van marge op de producten. Momenteel zit in de ogen van de freak op alles 50% marge. Dat is niet zo... op een heavy 16 en dergelijke zit veel minder. Dan is het logisch dat je daarop geen 50% korting kan geven.

Het word wel steeds onvriendelijker in jullie verhaal!

Je zegt het is niet ons probleem dat de winkels 1 dec hun korting sluiten.
Wij hebben ook respect voor ''Ajo is momenteel ook druk met sinterklaas / kerst''

en moet tussen door ook vuurwerk doen...tja wat willen jullie nu verkopen en verdienen of niet, anders moet je er gewoon niet aan beginnen.

Neem dit niet verkeerd tot u het zijn alleen dingen die mij zo opvallen no hard feelings

Kom op,

Zo onvriendelijk is het toch niet? Er wordt gewoon duidelijk gezegd over het hoe en wat. Je bent zelf verantwoordelijk voor waar je vuurwerk koopt. En als je bang bent dat je naast de pot pist dan moet je ergens anders halen. Maar ik vind dit bericht gewoon duidelijk.
Ik heb eerder in dit topic wel iets gezegd over dat je moet nakomen wat je zegt. En daar blijf ik achter staan.
Maar ik vind dit verhaal gewoon netjes, duidelijk.
Als je zelf een winkel zou beginnen dan krijg je het wel meer duidelijk hoe alles werkt denk ik.
greetzz

Een beetje meer respect en duidelijkheid vanuit hun kant mag dan ook wel tjopper.
Zijn genoeg klanten die al jaren bij Koekange hun vuurwerk halen en om dan te zeggen van je hebt pech of het is niet ons probleem vind ik te kort door de bocht en nou niet heel erg klantvriendelijk.

Ik vind de toon ook niet bepaald vriendelijk, maargoed. Vind het een vreemd verhaaal, al helemaal door te roepen dat als je geen geduld hebt etc. Je maar ergens anders moet kopen. Het is toch ook hun brood dus geheel negeren kunnen ze het ongeduld en de activiteiten van andere winkels niet.

Maar volgens mij is deze discussie een gebed zonder einde en is de situatie zoals die is.

Iedereen mag een eigen mening hebben dat is volgens mij het gedachtegoed wat wij hebben.

Dit was dus de mijne !

Dus wat jij vind.dat vind jij...dat betekent niet dat het mijn mening moet zijn

En ook door deze onvriendelijke handelswijze heb ik elders besteld a 1353,75 !

Kom op,

Zo onvriendelijk is het toch niet? Er wordt gewoon duidelijk gezegd over het hoe en wat. Je bent zelf verantwoordelijk voor waar je vuurwerk koopt. En als je bang bent dat je naast de pot pist dan moet je ergens anders halen. Maar ik vind dit bericht gewoon duidelijk.
Ik heb eerder in dit topic wel iets gezegd over dat je moet nakomen wat je zegt. En daar blijf ik achter staan.
Maar ik vind dit verhaal gewoon netjes, duidelijk.
Als je zelf een winkel zou beginnen dan krijg je het wel meer duidelijk hoe alles werkt denk ik.
greetzz

Als iemand duidelijk en helder is, wordt dit beschouwd als onvriendelijk. Wat willen jullie nou? Als je geld komt brengen, dat iemand zijn tong in je ster douwt?

Het principe 'klant is koning' wordt ook wel erg ver doorgedreven bij tijd en wijlen. Er wordt te veel gezeverd via de fora.

Het zou mensen soms sieren hun meningsverschillen met winkels via prive-bericht op te lossen. Je kan contact opnemen met diverse mensen van diverse winkels: Orthen, TOP, Rijswijkse Vuurwerkhal, Vuurwerkmagazijn7kamp, Koekange, Haokan, Goedkopervuurwerk. Deze winkels geven duidelijk aan dat je altijd even contact op kan nemen met ze. Wat weerhoudt je ervan dit te doen dan?

Zo te zien is het opgelost door Vlammetjes, wij stellen voor dat een verdere discussie over dat punt per pm wordt gevoerd tussen Vlammetjes en Kuiper Koekange, kunnen we dat stukje in dit topic afsluiten bij deze.

Wij mogen toch ook onze eigen mening hebben.

Dat is toch ook duidelijk en helder overgekomen of snap je dat niet?

Zoveel mensen zoveel meningen en wat ook siert is keurig taalgebruik ben full-time hetero dus nee dat verwacht ik niet van een winkel.

Schijnt heel vaak ook te gebeuren dat mensen elkaars meningen niet kunnen respecteren !!!!!

Ik respecteer je mening volledig. Alleen ben ik niet van het: jij hebt jouw waarheid/mening en ik het mijne. Want vaak wordt een mening tot waarheid verheven waardoor ieder persoon zijn eigen waarheid heeft. Maar het mooie daarvan is dat er dan geen waarheid meer is en dat alles relatief is.
@kwintos: Ik heb in dit topic ook al een keer mij uitgesproken over duidelijkheid.
Wat mij betreft ligt de bal nu ergens anders. Ik heb mijn keuzes wat betreft bestellingen al voor een groot deel gemaakt.
@mattenfreak: mee eens, ik sluit vanaf nu mijn mond hierover in dit topic;-)
greetzz

Back
Bovenaan