Kuiper Koekange

Als je niet kan/wilt wachten dan bestel je toch ergens anders ... Of ga je er van uit dat je bij Kuipers het goedkoopst uit bent ? (zou goed kunnen) dan moet je niet klagen vind ik.

Als je niet kan/wilt wachten dan bestel je toch ergens anders ... Of ga je er van uit dat je bij Kuipers het goedkoopst uit bent ? (zou goed kunnen) dan moet je niet klagen vind ik.

Wel zuur als je achteraf gezien misgrijpt omdat je zo lang hebt gewacht. En dan begrijp ik best dat het allemaal extra is hoor, al deze kortingen, en daar ben ik alle winkeliers ook heel dankbaar voor. Maar dat neemt niet weg dat ik me kan vinden in wat TenJ zegt en het allemaal maar wat vaag klinkt. De meeste winkeliers met kortingsacties zijn allang open, dus waar is het wachten op?

Wat ik al zei, dan bestel je toch ergens anders of je neemt het risico. Vorig jaar was het dezelfde discussie hier ... Wachten heeft, voor mij, toen goed uitgepakt.

Wat ik al zei, dan bestel je toch ergens anders of je neemt het risico. Vorig jaar was het dezelfde discussie hier ... Wachten heeft, voor mij, toen goed uitgepakt.

Laat ik het zo zeggen: als je niet eerder hier besteld hebt en voor flinke bedragen besteld, dan lijkt het me niet aantrekkelijk zo lang te wachten als je niet weet waar je aan toe bent.. En dan spreek ik voor mezelf!

Gelukkig heeft het voor jou goed uitgepakt, en hoop voor anderen ook! Ik heb hier in ieder geval niet besteld.

Het is inderdaad vervelend dat de andere shops nu dicht gaan en je bij Kuiper nog niet exact weet waar je aan toe bent. Vorig jaar het zelfde, toen heb ik goed gegokt door te wachten. Afgelopen jaar dankzij Kuiper een pracht collectie gehad.

Dit jaar deels weer wachten en gokken :P Al moet ik zeggen dat mijn kruitkoorts tot grote hoogte aan het stijgen is, haha.

Tja als je al vanaf oktober online bent en elke keer dingen belooft en vervolgens niet nakomt..dan heb je zeker wel recht van spreken in mijn ogen.Hoe moeilijk kan het zijn om het systeem gewoon naar behoren te laten werken?Lekker belangrijk die concurrentie alle winkels zitten rond de 30% korting,dus dat is gewoon een slecht excuus.Maar ik ga er over ophouden want nu lijk ik echt een zeur,maar dat is wel hoe ik er over denk.:p

Wel zuur als je achteraf gezien misgrijpt omdat je zo lang hebt gewacht. En dan begrijp ik best dat het allemaal extra is hoor, al deze kortingen, en daar ben ik alle winkeliers ook heel dankbaar voor. Maar dat neemt niet weg dat ik me kan vinden in wat TenJ zegt en het allemaal maar wat vaag klinkt. De meeste winkeliers met kortingsacties zijn allang open, dus waar is het wachten op?

Lol,comments als deze of comments als 'zit niet zo te zeuren om korting' slaan natuurlijk helemaal nergens op. Ze geven heus geen kortingen om jou als vuurwerkliefhebber een pleziertje te doen. Dat geeft het uiteindelijk wel, maar is niet het doel van de winkelier.

Verder lijkt de kortingsactie sowieso minder te worden dan afgelopen jaar toen overal 30% vanaf ging bij mijn bestelling, en niet alleen bij Wolff producten (€1000+ bestelling allemaal cakes). Op zich snap ik dat ook wel, want in deze omgeving ben ik bij andere winkeliers dit jaar nog geen goede kortingsactie tegengekomen. Jammer want ik was vorig jaar erg tevreden. Toch nog maar even rond kijken of ze ergens anders nog een leuke kortingsactie hebben want gelukkig maakt afstand me weinig uit.:wink:

Offerte binnengekregen van Kuiper :) Helaas niet helemaal wat ik gehoopt had.

Bestel binnenkort gewoon via de site de dingen die ik graag hebben wil en dan zien we wel of er nog korting opzit :)

Laatst bewerkt:
Korting korting korting, niemand mag tegenwoordig nog wat verdienen. Ik krijg daar dagelijks ook mee te maken. Het eerste wat mensen vragen is, wat is de korting? Ik wordt er soms ook gek van.

Lol,comments als deze of comments als 'zit niet zo te zeuren om korting' slaan natuurlijk helemaal nergens op. Ze geven heus geen kortingen om jou als vuurwerkliefhebber een pleziertje te doen. Dat geeft het uiteindelijk wel, maar is niet het doel van de winkelier.

Verder lijkt de kortingsactie sowieso minder te worden dan afgelopen jaar toen overal 30% vanaf ging bij mijn bestelling, en niet alleen bij Wolff producten (€1000+ bestelling allemaal cakes). Op zich snap ik dat ook wel, want in deze omgeving ben ik bij andere winkeliers dit jaar nog geen goede kortingsactie tegengekomen. Jammer want ik was vorig jaar erg tevreden. Toch nog maar even rond kijken of ze ergens anders nog een leuke kortingsactie hebben want gelukkig maakt afstand me weinig uit.:wink:

Je begrijpt dat ik dit zei om mensen die dit soort dingen gemiddeld 78 keer per week roepen voor te zijn? Zo was het namelijk bedoeld.

Korting korting korting, niemand mag tegenwoordig nog wat verdienen. Ik krijg daar dagelijks ook mee te maken. Het eerste wat mensen vragen is, wat is de korting? Ik wordt er soms ook gek van.

Wat een onzin. Kuiper komt toch zelf met deze actie? Ze zijn dit niet verplicht hoor!? En als je dan met deze actie komt mag best iemand zeggen dat het wat vaag loopt of dat de korting in zijn geval niet is wat hij had gehoopt.

Tuurlijk mag men wat verdienen! Moet zelfs!
Kuiper komt zelf met het aanbod om offertes met speciale prijzen te maken, lees korting.

Tuurlijk mag men wat verdienen! Moet zelfs!
Kuiper komt zelf met het aanbod om offertes met speciale prijzen te maken, lees korting.

Wat voor korting verwacht men dan boven de 400 euro ???? Ik vindt 30% korting al veel.

Bij ons zijn de marges soms 2% op de producten in de branche waar ik in zit.Wat voor korting moet je dan nog geven.

Of er moet een dermate grote marge op vuurwerk zitten dat 40 a 50% korting nog uit kan.

Maar dat kan tegenwoordig wel met die kartelvorming van vuurwerkimporteurs. Die willen elkaars markt ook niet kapot maken.

Als dat zo is begin ik zelf ook maar een vuurwerkwinkel. Eens kijken wat mogelijk is.

Wat voor korting verwacht men dan boven de 400 euro ???? Ik vindt 30% korting al veel.

Bij ons zijn de marges soms 2% op de producten in de branche waar ik in zit.Wat voor korting moet je dan nog geven.

Je hoeft je persoonlijke wrok tegen korting hier niet te ventileren hoor :wink:
Adem in, adem uit :bye:

misschien is het een idee om dit onderwerp niet in dit topic te behandelen. Als het om kuiper gaat misschien wel, maar dit is volgens mij breder te trekken en het gebeurt elk jaar weer.
Volgens mij kun je meer korting geven op producten die je per karton verkoopt. Daar heb je minder/ relatief weinig werk van. Als ik bij kuiper bestel en allemaal losse producten en ik krijg 30 % korting dan ben ik tevreden. Als ik hele kartonnen afzet dan wil ik wel iets meer.
Als je niet tevreden bent met een prijs dan moet je het ergens anders proberen om dat wat je wilt wel te krijgen. GRote kans dat het daar ook niet lukt en dan zul je je verwachtingen die je had moeten bijstellen en misschien iets minder vuurwerk kopen;-)
greetzz

Je hoort mensen hier niet over de korting klagen toch?30% is prima in mijn ogen.
Wat wel een probleem is dat de site gewoon niet naar behoren werkt en dat er al vanaf oktober van alles wordt beloofd waar we nog helemaal niks van terug hebben gezien.

Wat kwintos zegt daar zit iets in.
Op het moment dat er dingen gezegd/beloofd worden dan creëer je verwachtingen bij bepaalde mensen, in dit geval bij de mensen hier. Dat is niet erg en het is ook niet erg dat er een keer iets niet gebeurd om wat voor reden dan ook. Alleen wordt het wat vervelend als het te vaak gebeurt. Ik zou dan de beloftes niet meer doen.
Ik vind dat er dan ook best kritiek geleverd mag worden, alleen moet men daar niet in blijven hangen.
Ook zie ik sommige posts die eigenlijk zeggen dat je geen kritiek mag hebben omdat je een gegeven paard niet in de bek mag kijken. Alleen in het geval dat de eigenaar van het paard dingen zegt over het paard, en die dingen zijn niet juist of onvolledig(om wat voor reden dan ook) dan mag je er iets over zeggen denk ik.
greetzzz

Ik denk persoonlijk dat ze de implementatie van de nieuwe site hebben onderschat, dat het toch meer werk kost om een site te vullen en invulling te geven. Magento vindt ik persoonlijk wel goed maar is soms te uitgebreid.
Daarnaast hebben ze nog het bedrijf wat ook gewoon door blijft gaan. Ze hadden nog beter een jaartje kunnen wachten met de nieuwe site. Zorgen dat deze naar behoren werkt en daarna online zetten en tot die tijd nog met de oude werken. Ik denk dat dan een hoop misverstanden waren voorkomen.

Goed leergeld voor volgend jaar. Verder niets aan te merken op Kuiper. Vorig jaar een auto vol gehaald voor een mooie prijs.

En dingen op een forum beloven is ook gevaarlijk. Belofte maakt nu eenmaal schuld.

Ben benieuwd, heb mijn offerte nog niet ontvangen ...
Weet trouwens niet of dit al eerder gevraagd is, maar is er al een schietlijst bekend voor 12 december ?

Momenteel net terug uit duitsland, dus dacht zal hier maar reageren. Er wordt hier continu gesproken van het niet werken van een kortingssysteem.. Functioneel werkt het kortingssysteem volledig en is die klaar. Alleen ik vul pas kortingsregels in, zodra ajo mij daar opdracht toe geeft. Momenteel heeft die dat alleen nog voor wolff gedaan, dus deze is dan ook ingevuld. ik heb nooit gezegd dat op alle producten dit jaar 30% komt, dus vragen waarom op de rest van de producten die 30% nog niet zit, is niet goed lezen. ik heb gezegd dat de korting per leverancier dit jaar verschilt. Zodra ajo weet hoeveel die op andere lijnen wil geven, maakt hij mij dit kenbaar en vul ik het in.

Dat andere winkels hun korting sluiten op 1 december is niet ons probleem... Als jij een bankstel ergens koopt, kan die ook bijvoorbeeld 3 weken later ergens anders in de aanbieding zijn... Dan heb je ook gewoon pech. Zo werkt het bij vuurwerk ook. Momenteel wordt het gezien alsof je als winkel voor 1 december open moet wezen, omdat de freaks daar "recht" op hebben. Zo werken wij bij kuiper niet... en dat heb ik laatst ook al is gezegd. Dus als je bang bent dat je een korting misloopt, moet je het vooral in de aanbieding kopen bij de andere verkoper. Als het dan zometeen goedkoper is bij ons, heb je dus mis gegokt.
Ajo is momenteel ook druk met sinterklaas / kerst en moet tussen door ook vuurwerk doen. Hij heeft laatst een hoop offertes de deur uit gedaan. en heeft nu een lijst met alle kortingen per product voor offertes.

Wij hanteren de zelfde prijzen voor zowel consumenten als freaks. Wij hebben dan ook geen speciale freaksite of freak acties. Wel kan je bij ons als je voor meer als 400 euro besteld gewoon een offerte opvragen. Ajo berekent dan de prijs op basis van marge op de producten. Momenteel zit in de ogen van de freak op alles 50% marge. Dat is niet zo... op een heavy 16 en dergelijke zit veel minder. Dan is het logisch dat je daarop geen 50% korting kan geven.

Back
Bovenaan